کمک ۳۱۷ میلیون تومانی کمیته امداد به امور فرهنگی مددجویان میبدی

رئیس کمیته امداد شهرستان میبد گفت: در سال گذشته ۳۱۷ میلیون تومان در قالب خدمات فرهنگی و آموزشی به مددجویان، دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد کمک شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « حسین زین‌الدینی»  در گفت و گو با خبرنگاراخ بابیان اینکه توجه و رسیدگی به مسائل فرهنگی و تحصیلی مددجویان تحت حمایت ازجمله رویکردهای مهم این نهاد است، گفت: در سال گذشته 317 میلیون تومان در قالب خدمات فرهنگی و آموزشی به مددجویان، دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد کمک شد.

وی افزود: هم‌اکنون 266 دانش‌آموز و 39 دانشجو از خدمات حمایتی و فرهنگی کمیته امداد در شهرستان میبد استفاده می‌کنند.

رئیس کمیته امداد شهرستان میبد بیان کرد: بحث آموزش مددجویان تحت حمایت نیز از طریق حضوری مکاتبه‌ای و فضای مجازی و کانال‌های پیام‌رسان به تفکیک مادران، دختران در شرف ازدواج، نوعروسان و دانش‌آموزان، نونهالان و دانشجویان دختر و پسر انجام می‌شود و محتوا و عناوین آموزشی ازجمله احکام، اخلاق اسلامی، قصه‌گویی، مهارت‌های زندگی و آموزش قرآن به‌صورت غیرحضوری صورت می‌پذیرد و تقسیم‌بندی گروه‌های آموزشی با رعایت معیار و مطابق با عناوین آموزشی و اساتید مجرب انجام می‌شود.

وی افزود: طی سال گذشته 357 مددجوی تحت حمایت از خدمات کانون فرهنگی و آموزشی این نهاد بهره‌مند شدند و 157 نفر نیز در برنامه‌های آموزش قرآن و تدبر و مفاهیم قرآن شرکت کردند.

زین‌الدینی تصریح کرد: در این مدت 157 مددجوی تحت حمایت در جشنواره‌های مجازی در رشته‌های ترتیل قرآن، مداحی، اذان، معارف، نقاشی، قصه‌گویی، صنایع‌دستی، دکلمه و حفظ قرآن شرکت کردند.

وی ادامه داد: 674 مددجوی تحت حمایت نیز در سال 99 از مباحث آموزش خانواده و همچنین مشاوره خانواده بهره‌مند شدند.

کد خبر 1049025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha