توزیع ۱۵۰ سبد کالا ماه مبارک رمضان با همت کانون روستای شهید صیاد شیرازی

ترکاشوند گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان ۱۵۰۰ بسته سبد کالا با همت خیران و اعضای کانون فرهنگی هنری روستای نازول شهرستان ملایر توزیع شد.

«جعفر ترکاشوند» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: توزیع حدود 150 بسته معیشتی  در بین خانواده های نیازمند در ماه مبارک رمضان با همت خیران و اعضای کانون  جمع آوری و بین نیازمندان روستا توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی، هنری  صیاد شیرازی روستای نازول ملایر از برگزاری  مسابقه فوتسال جام رمضان خبر داد و گفت: این مسابقات همه ساله با حضور روستاهای همجوار برگزار می‌شود.

 

وی اظهار داشت: این بسته‌های معیشتی به منظور حمایت از مستمندان و  نیازمندانی که به دنبال شیوع بیماری کرونا شغل و درآمد خود را از دست داده و قادر به تامین مایحتاج غذایی خود و خانواده‌هایشان نیستند تهیه و توزیع شد.

 

ترکاشوند با بیان‌ اینکه توزیع سبدهای کالا  در چندین مرحله انجام شده است، گفت: خیران روستای نازول و اعضای کانون فرهنگی هنری شهید صیاد شیرازی در این راه حمایت و کمک‌های خود را دریغ نکرده و کمک حال نیازمندان در این دوران سخت هستند.

 

 مدیر کانون فرهنگی، هنری صیاد شیرازی روستای نازول ملایر همچنین به برگزاری یک مسابقه کتابخوانی نیز در این ایام اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره ختم خوانی قرآن کریم نیز از دیگر برنامه های این کانون در ماه رمضان خواهد بود.

 

ترکاشوند با  بیان اینکه  کانون صیاد شیرازی به عنوان کانون معین یکی از فعال ترین کانون‌های شهرستان ملایر و استان همدان با بیش از دو دهه فعالیت و حدود 800 نفر عضو  است گفت: از زمان شیوع کرونا فعالیتهای این کانون محدود شده اما تعطیل نشده است.

 

 

کد خبر 1049139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha