برای تامین جهیزیه و هزینه احداث مسکن مددجویان نور گلریزان شد

حجت الاسلام عالیشاه از برگزاری مراسم گلریزان جهت تامین جهیزیه و هزینه احداث مسکن مددجویان شهرستان نور خبر داد و گفت: در شهرستان نور هزار و ۵۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و با کمک خیران در سه مرحله سبد غذایی تهیه و مددجویان اهدا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۴اردیبهشت) در مراسم گلریزان که در دفتر فرمانداری شهرستان نور با هدف تامین جهیزیه برای نوعروسان و همچنین ساخت مسکن مددجویی برگزار شد خطاب به خیران و  مسئولان این شهرستان  اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان توجه به نیازمندان، احسان به آنها، اکرام ایتام و کار خیر  باید بیشتر شود.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران  از همکاری و همراهی مردم نوعدوست نور و خیران و مسئولان این شهرستان با کمیته امداد  ،در راستای خدمت رسانی به نیازمندان تقدیر کرد.

 

وی گفت: شهرستان نور با مشارکت خیران و مسئولان، از اولین  شهرستان هایی بود که به  تمامی دانش آموزان تحت حمایت متقاضی تبلت در این شهرستان ، تبلت اهدا کرد.

 

حجت الاسلام عالیشاه بیان کرد:با کمک خیران، مازندران اولین استانی است که به تمام دانش آموزان تحت حمایت متقاضی تبلت، تبلت دانش آموزی داده  تا خدای ناکرده دانش آموزی از تحصیل بازنماند.

 

وی گفت: بیش از شش هزار تبلت با کمک خیران تهیه و به دانش آموزان تحت حمایت متقاضی تبلت اهدا شد.

 

حجت الاسلام عالیشاه با تاکید براینکه :تمام تلاش خود را برای تحقق شعار سال باید بکار می بندیم، بیان کرد: ساخت هزار و ۲۰۰ واحد مسکن برای مددجویان استان آغاز شده و این اقدام با کمک خیران و مسئولان انجام می شود.

 

وی با بیان اینکه سرانه جهیزیه کمیته امداد دومیلیون تومان است  و با  سه میلیون تومان نیز  هم افزایی کمیته امداد است که  مجموعا پنج میلیون تومان می شد  که با کمک خیران و تدابیر اتخاذ شده و تعامل با  موسسات ،خصوصا موسسه حضرت رقیه (س) ، الان افتخار داریم تنها استانی باشیم  که سرانه جهیزیه  را  ۱۵میلیون تومان بستیم و خیران برای جهیزیه  هر نوعروس ۱۰میلیون تومان کمک می کنند.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران به کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: با همکاری، تفاهم و همدلی با سپاه پاسداران، بسیجیان، ادارات، ائمه جمعه، فرمانداران، خیران  این رزمایش همدلی  در استان راه اندازی شد.

 

حجت الاسلام عالیشاه تصریح کرد: ۸۳ هزار خانوار در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و در ماه مبارک رمضان  مقرر شد تا هر ۱۵ روز ، یک سبد غذایی ۳۰۰هزار تومانی الی  ۵۰۰ هزار تومانی با کمک یکدیگر تهیه و به نیازمندان اهدا کنیم.

 

وی گفت: در شهرستان نور هم هزار و ۵۰۰ خانوار تحت حمایت این نهاد قرار دارند و با کمک خیران در سه مرحله سبد غذایی تهیه و مددجویان اهدا می شود.

 

حجت الاسلام عالیشاه یادآورشد: ۳۱۳ آشپزخانه طرح «اطعام مهدوی» در استان ایجاد شد تا با کمک خیران غذای گرم افطاری و سحری تهیه و به مددجویان اهدا می شود و تهیه  افطاری ساده نیز از جمله برنامه ها است.

 

وی گفت: مردم نوعدوست استان می توانند به کمیته امداد و یا مراکز نیکوکاری در محلات به منظور کمک به نیازمندان هم در بحث اطعام مهدوی،  سبد غذایی و هم زکات فطریه مراجعه کنند.

 

حجت الاسلام عالیشاه اظهار کرد:کمیته امداد سعی می کند تا  کمک های مردمی و زکات فطریه برای رفع مشکلات نیازمندان هدایت شود.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران با تقدیر از مسئولان و خیران گفت: صد در صد اعتبارات اشتغال سال گذشته،  زود هنگام جذب شد .

 

حجت الاسلام عالیشاه افزود: سال گذشته به دلیل جذب زودهنگام اعتبارات اشتغال، امسال این اعتبارات به بیش از ۴۰۰میلیارد تومان شده است.

کد خبر 1049159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha