اجرای ۳۰ برنامه شاخص در استان فارس به مناسبت هفته بسیج كارگری

مختاری گفت: ۳۰ برنامه شاخص با محوریت سازمان بسیج كارگری و كارخانجات توسط سازمان بسیج كارگری و كارخانجات سپاه فجر فارس با اولویت رفع موانع تولید در هفته بسیج كارگری اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد جواد مختاری»، امروز (شنبه 4 اردیبهشت) با اعلام برنامه ‌های هفته بسیج كارگری در استان فارس در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: برنامه های این هفته در استان با محوریت رفع موانع تولید برگزار خواهد شد و رزمایش كمک ‌های مومنانه، بازدید از مراكز صنعتی و تولیدی با هدف رفع موانع تولید، رونمایی از تمثال شهید شاخص كارگری كشور و استان و ... از جمله آنهاست.

مسئول سازمان بسیج كارگری و كارخانجات سپاه فجر فارس افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب از ماه مبارک رمضان برای خودسازی باید نهایت استفاده را داشته باشیم.

وی با تبریک سالروز تاسیس سپاه انقلاب اسلامی بیان کرد:  پاسداران انقلاب اسلامی با حماسه آفرینی های خود همواره برای تامین امنیت ایران اسلامی از جان خود گذشته اند.

مختاری ادامه داد: در سال جاری که توسط مقام معظم رهبری، «تولید، پشتیبانی‌ ها و مانع ‌زدایی‌ ها» نامگذاری شده است باید برای رفع موانع و مشكلات تولید و واحدهای صنعتی و صنعتگران در استان فارس بیش از پیش بکوشیم.

مسئول سازمان بسیج كارگری و كارخانجات سپاه فجر فارس تصریح کرد: روحیه جهادی و انقلابی لازمه تحقق شعار «تولید، پشتیبانی ‌ها و مانع ‌زدایی‌ها» است و بسیج كارگری و كارخانجات سپاه فجر فارس  با دستگاه‌های دولتی، اجرایی و قضایی برای رفع موانع تولید هم افزایی بیشتری خواهد داشت.

وی اعلام کرد: از 5 تا 11 اردیبهشت‌ به‌ نام هفته «بسیج كارگری نامگذاری» شده است و برنامه‌ های متنوعی در استان فارس ب این مناسبت اجرا خواهیم كرد.

مختاری افزود: شهید «عبدالحسین برونسی» از فرماندهان دوران دفاع مقدس بود كه به شغل شریف استاد بنا مشغول بود که در سال 63 به فیز شهادت نائل شد اما پیكر مطهرش سالها مفقود الاثر بود و در سال 90 پیكر مطهرش شناسایی شد و به پاس وی، 9 اردیبهشت‌ به ‌نام روز قشر بسیج كارگری نا‌مگذاری شده است.

وی تاکید کرد: تمام برنامه ‌های هفته بسیج كارگری در استان فارس با رعایت پروتكل‌ های بهداشتی اجرا خواهد شد و بیش از 200 برنامه عمومی به ‌مناسبت بزرگداشت این هفته در سطح استان فارس اجرا خواهیم كرد كه 28 حوزه بسیج كارگری استان نیز به برگزاری این برنامه ها کمک می کنند.

مختاری ادامه داد: 30 برنامه شاخص با محوریت سازمان بسیج كارگری و كارخانجات اجرا می‌ شود و بازدید از واحدهای تولیدی با هدف رفع موانع تولید و تلاش برای ارتقای سلامت و ایمنی كارگران روز یکشنبه 5 اردیبهشت در شهرک صنعتی شیراز انجام خواهد شد.

وی اعلام کرد: رونمایی از تمثال شهید «غواصی»، شهید مدافع حرم قشر كارگر استان فارس و شهید «محمد كلاته»، شهید شاخص قشر كارگری كشور در سال جاری با حضور فرمانده سپاه و مسئولین استان فارس، دیدار با كارگران حاشیه ‌نشین شهر و رانندگان كارگر، برپایی نشست‌های بصیرتی به‌ صورت وبینار با سخنرانی جانشین فرماندهی سپاه فجر از برنامه های هفته بسیج كارگری در استان فارس است.

مختاری با ذکر سایر برنامه های این هفته گفت: برپایی همایش نقش زن در تولید و بازدید از فعالیت‌های زنان كارگر در كارخانجات شیراز و زرقان، اجرای رزمایش كمک ‌های مومنانه و توزیع بسته‌های معیشتی میان اقشار آسیب‌ دیده از كرونا، كلنكگ زنی محور پروژه صنعتی زرقان با هدف گاز رسانی به بیش از 50 واحد صنعتی، برگزاری كارگروه شورای هماهنگی بانک ‌ها در برای رفع تملیک 20 واحد صنعتی با هماهنگی سازمان بسیج كارمندان و دستگاه قضایی، برپایی ایستگاه سیار انتقال خون در شهرک صنعتی شیراز و ... از سایر برنامه های این هفته خواهد بود.

کد خبر 1049184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha