فوت روزانه یک گنبدی در ۷۲ ساعت گذشته براثر کرونا

کریمی گفت: در شهرستان گنبدکاووس به صورت متوسط روزانه یک نفر در ۷۲ ساعت گذشته براثر کرونا فوت کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالقدیر کریمی» عصر امروز (شنبه 4 اردیبهشت) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد:در چند روز گذشته در شهرستان گنبد کاووس شرایط با ثبات را از نظر شیوع ویروس کرونا شاهد بودیم و متاسفانه در طول 72 ساعت گذشته روزانه یک بیمار بر اثر کرونا در این شهرستان فوت کرده است.

 

فرماندار گنبدکاووس ادامه داد: مردم شهرستان گنبدکاووس پروتکل ها را به خوبی رعایت کردند و در حوزه شهرستان با ارزیابی همکاری شبکه بهداشت شاهد آن بودیم که 75 درصد مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند.

 

کریمی یادآور شد: بازار و اصناف همراهی خوبی با مصوبات ستاد کرونا داشتند و بیش از 85 تا 90 درصد بازار در گروه های مشاغل دو، سه و چهار تعطیل بودند و در این هفته شرایط ما سخت تر می شود چرا که مردم انتظار داشتند در هفته سوم شرایط بهتری حاکم باشد و نسبت به بازگشایی بازار اقدام شود.

 

وی افزود: با تاکیدات رئیس جمهور و شرایط قرمز کرونا این آمادگی را داریم که مصوبات ستاد کرونایی را جامع و کامل اجرا کنیم.

 

فرماندار گنبدکاووس خاطرنشان کرد: وضعیت کرونا در گنبدکاووس شرایط با ثباتی است و در حال حاضر 148 بیمار کرونایی در مراکز درمانی گنبدکاووس بستری هستند که از این میزان 50 درصد بیماران از شهرستان های شرق استان هستند.

کد خبر 1049283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha