مسابقه اذان و قرائت قرآن کریم ویژه برادران

کارکن گفت: مسابقه اذان و قرائت قرآن کریم ویژه برادران در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

«محمد مهدی کارکن» ضمن تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: در این ماه پر خیر و برکت کانون های فرهنگی هنری شهرستان ساوه برنامه های مختلفی را با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی برگزار می کنند.

 

مسئول نمایندگی فهمای ساوه با اشاره به اینکه مسابقه اذان و قرائت قرآن کریم از جمله این برنامه ها است، افزود: این مسابقه ویژه برداران در رده های سنی مختلف است.

 

وی با اشاره به اینکه بخش اذان این مسابقه ویژه برداران در رده سنی 10 تا 20 سال است، ادامه داد: بخش قرائت تحقیق و تقلید نیز در دو رده سنی 10 الی 20 سال و 20 سال به بالا برگزار می شود.

 

کارکن همچنین به برگزاری مسابقه تفسیر قرآن کریم نیز اشاره کرد و گفت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه نیز در تفسیر سوره حجرات با هم به رقابت می پردازند.

 

مسول نمایندگی فهمای ساوه اضافه کرد: سوالات مربوطه در 19 اردیبهشت ماه از کانال @ershadsaveh  منتشر خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه به نفرات برتر این مسابقه جوایزی اهدا می شود، گفت: مهلت ارسال فیلم و پاسخنامه؛ 20 اردیبهشت ماه 1400 است.

 

کارکن ادامه داد: شرکت کنندگان در دو بخش قرائت و اذان می بایست فیلم های 3 دقیقه ای خود را با تلفن همراه ضبط و از طریق پیام رسان تلگرام به شماره 09903763242 /@saveh1399  ارسال کنند.

 

وی اضافه کرد: این مسابقه به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ساوه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه و با مشارکت موسسات قرآنی شهرستان ساوه برگزار می شود.

کد خبر 1049317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha