نزدیک به یک هزار جلد کتاب برای شهدای استان کرمان تدوین شد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: از مجموع ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان، برای نزدیک به یک هزار شهید کتاب تدوین شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سرهنگ پاسدار محمود مهدوی فرد شنبه (4 اردیبهشت) در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس گفت: شورای هماهنگی دفاع مقدس پیرامون هماهنگی و یکسان سازی در بحث دفاع مقدس در استان و در همه استان های کشور شکل گرفته است.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان بیان کرد: در استان کرمان اعضای این جلسه 25 نفر از مسئولان استانی اعم از نظامی و انتظامی و ادارات مربوطه و مختلف هستند که در بحث دفاع مقدس فعالیت می کنند که اکثریت آن ها حضور دارند و در این شورا 12 کمیته شکل گرفته که هر کدام از اعضا مسئولیت کمیته ها را به عهده دارند.

 

وی افزود: 12 کمیته شامل آموزش و پژوهش، ادبیات و نشر، بانوان، تشکل های مردم نهاد، رسانه و فضای مجازی، هنری، ورزش و جوانان، پیشکسوتان، راهیان نور، اصناف، اسناد و مدارک و موزه دفاع مقدس هستند.

 

سرهنگ مهدوی فرد با اشاره به 6 هزار و 500 شهید استان کرمان، ادامه داد: نزدیک به هزار کتاب در استان کرمان توسط ادارات و سازمان های دیگر تدوین شده و حدود 5 هزار و 500 کتاب برای این الگوها در استان کرمان تدوین نشده در حالیکه با چاپ کتاب شهدا یک الگو و نماد را به جوانان به خصوص هم استانی ها معرفی می کنیم.

 

احمد گروئی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با اشاره به اینکه وصایای شهدا تدوین شده، گفت: به طور جداگانه برای هر شهید یک جلد کتاب نداریم.

کد خبر 1049325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha