احتكار ۹ تن موز خارجي در بیرجند

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از کشف ۹ تن موز خارجي احتکار شده در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: ارزش ریالی کالای احتکار شده ۳ ميليارد و ۶۰۰ میلیون ریال براورد شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ «جواد بخشي» امروز (۵ اردیبهشت) به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی اخباری مبنی بر احتکار موز در يكي از انبارهاي سطح شهرستان بیرجند دریافت کردند که سریعا موضوع پیگیری و در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

وی بیان داشت: مأموران با انجام تحقیقات تخصصی پلیسی انبار کالای احتکار شده را شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از این محل 9 تن موز خارجي کشف شد.

 

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی با بیان این که کارشناسان ارزش ریالی کالای احتکار شده را سه ميليارد و 600 میلیون ریال براورد کردند، تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر،که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

 

سرهنگ بخشي خاطرنشان كرد: نیروی انتظامی با محتکران کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به مخلان امنیت عمومی و اقتصادی را نخواهد داد.

 

 

 

کد خبر 1049411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha