مسابقه قرآنی خانه های بهشتی در ایجرود برگزار می شود

پیشکاری از برگزاری مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری خانه های بهشتی در شهرستان ایجرود به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود گفت: به مناسبت ماه میهمانی خداوند فراخوان مسابقه مجازی خانه های بهشتی در ماه مبارک رمضان در فضای مجازی و کانالهای اجتماعی شهرستان به اشتراک گذاشته شد.

 

احسان پیشکاری انس گرفتن با قرآن و عترت را زمینه‌ای برای رسیدن به آرامش، سلامت، امنیت و عزت دانسته و افزود: سامان یافتن زندگی در سایه تعالیم این کتاب آسمانی  سبب خواهد شد که نسل جوان امروز خود به خود از آسیب های اجتماعی فاصله گرفته و ارزش ها، اعتقادات و باورهای افراد در جامعه تقویت گردد که این مهم از تاکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به جوانان و از اولویت‌های نقشه مهندسی فرهنگی کشور است.

 

این مقام مسئول ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای آشنایی عموم مردم خصوصاً جوانان با کلام وحی و فراهم ساختن زمینه‌های لازم برای تدبر در آن و ترویج فرهنگ قرآنی دانست و گفت: قرآن بهترین الگو و راهنمای انسان برای حل مشکلات و رسیدن به سر منزل سعادت و کامیابی است.

 

وی ترویج فرهنگ و مفاهیم قرآنی را سبب مصونیت جامعه از آسیب‌های اجتماعی و تهاجم فرهنگی خوانده و تاکید کرد: یقیناً به کارگیری مفاهیم قرآنی در زندگی نسل جوان امروز، سیر جامعه را در مسیر تحول اخلاقی قرار خواهد داد.

 

گفتنی است مسابقه قرآنی، فرهنگی و هنری خانه های بهشتی در فضای مجازی در پنج بخش تلاوت قرآن کریم، نیایش ها، عکاسی، دلنوشته ها و خلاصه گویی کتاب با موضوع کلام وحی، ماه مبارک رمضان و جهاد و شهادت طراحی گردیده و علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان ماه ضیافت الهی در یکی از پنج محور مسابقه شرکت نموده و به ۱۰ نفر از شرکت کنندگان در این مسابقات به قید قرعه و به رسم یادبود هدایایی اهدا خواهد شد.

 

 

کد خبر 1049412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha