آموزش های غیر حضوری قرآن کریم مدد جویان کمیته امداد در فضای مجازی

جمشیدی، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا تا اکنون بیش از چهار هزار مددجوی تحت حمایت در استان از آموزش های غیرحضوری قرآن کریم در فضای مجازی بهره مند شدند.

کامیار جمشیدی معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه یکی از برنامه های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان ارائه آموزش های قرآنی به مددجویان و نشر و ترویج معارف این کتاب آسمانی است متاسفانه امسال این موضوع بصورت حضوری امکان پذیر نیست .

 

وی با اشاره به اینکه وضعیت قرمز در استان اعلام شده است خاطر نشان کرد: برنامه های فرهنگی و آموزشی این نهاد به دلیل شیوع بیماری کروناویروس به صورت غیرحضوری در فضای مجازی در حال اجرا است .

 

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: امسال برنامه های آموزش قرآن کریم در ماه مبارک رمضان با محوریت تدبر و تفسیر سوره های جز سی این کتاب آسمانی در پیام رسان بله برگزار و در شیوه آموزشی غیرحضوری قرآن کریم فایل های آموزشی در کانال فضای مجازی قرار داده شده است.

 

جمشیدی در پایان گفت: در پایان ماه مبارک از مخاطبان قرآنی آزمون الکترونیکی برگزار و به برگزیدگان این طرح آموزشی جوایز نقدی اهدا می شود.

کد خبر 1049573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha