ثبت نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در کرمانشاه

سهیلی ،گفت: ثبت نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم همزمان با سراسر کشور از ۱۳ اریبهشت ماه جاری در استان کرمانشاه آغاز می شود.

ساحل سهیلی  رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم را در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، دعاخوانی، تفسیر عمومی و همخوانی و همسرایی قرآن کریم و در دو گروه برادران و خواهران بالای ۱۸ سال در سال جاری برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به زمان و نحوه ثبت نام جهت شرکت در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم افزود:  با توجه به شیوع ویروس کرونا علاقمندان به شرکت در مسابقه جهت ثبت نام این دوره باید از ۱۳ اردیبهشت لغایت ۱۴ خرداد ماه جاری به سایت www.quraniran.ir  مراجعه کنند درضمن  این زمان تمدید نخواهد شد.

 

رئیس امورقرآنی اوقاف استان کرمانشاه تاکید کرد:  شرط حضور در مسابقات،‌ ثبت نام در سایت مسابقات است و مسئولیت ثبت نام‌  به  عهده خود افراد  خواهد بود.

 

سهیلی با بیان اینکه مرحله شهرستانی و استانی مسابقات در بازه زمانی اول تیرماه لغایت ۳۱ شهریورماه برگزار می شود، گفت:  تعیین زمان دقیق هر یک از مراحل متاثر از شرایط ناشی ازکرونا بوده و متعاقبا از طریق سایت اوقاف ، رسانه های مکتوب و جمعی اعلام خواهد شد.

 

کد خبر 1049592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha