طرح جزء خوانی قرآن کریم با مشارکت اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای نیر برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای نیر گفت: طرح جزء خوانی قرآن کریم همزمان با ماه مبارک بهار قرآن با مشارکت اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای نیر اجرا می شود.

«مهدی داداش زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طرح جزء خوانی قرآن کریم همزمان با ماه مبارک بهار قرآن با مشارکت اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای نیر اجرا می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای نیر تصریح کرد: این ویژه برنامه معنوی با حضور «آیت نعمتی» امام جمعه شهرستان نیر و اقشار مختلف مردم این شهر به ویژه نوجوانان و جوانان مشتاق و اعضای کانون برگزار می شود.

 

وی اذعان داشت: رعایت تمامی پروتکل های بهداشت به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی از مهمترین محورهای بهداشتی این برنامه معنوی است.

 

داداش زاده افزود: البته برای بهره مندی عموم مردم این برنامه قرآنی از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به صورت آنلاین پخش می شود تا مروج فرهنگ قرآنی در این ماه عزیز باشیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای نیر عنوان کرد: این طرح در راستای مشارکت این کانون در رویداد ملی «بهارانه فهما» است و برنامه های رمضانی در سامانه بچه های مسجد ثبت خواهد شد.

 

داداش زاده یادآور شد: برنامه های قرآنی این کانون طبق سنوات قبل با اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی و عمل به دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا محقق شد.

 

کد خبر 1049597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha