۱۳۲ دانش آموز آستارایی نیازمند تبلت هستند

موسوی با بیان اینکه ۱۳۲ دانش آموز بی بضاعت آستارایی نیازمند تبلت هستند، گفت: خیران برای تهیه این تعداد تبلت آموزش و پرورش را یاری کنند.

«سید سجاد موسوی» دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا گفت: در فروردین ماه سال جاری ۴۶ تبلت به دانش آموزان عشایری و استثنایی بی بضاعت شهرستان آستارا اهدا شد.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا قیمت هر یک از تبلت های اهدایی به دانش آموزان بی بضاعت را ۲۶ میلیون ریال دانست و افزود: تبلت های اهدایی به دانش آموزان بی بضاعت را خیران و اداره کل آموزش و پرورش خریداری کرده بود.

 

وی با اشاره به اینکه ۱۳۲ دانش آموز بی بضاعت آستارایی نیازمند تبلت هستند، تصریح کرد: خیران برای تهیه این تعداد تبلت آموزش و پرورش را یاری کنند.

 

موسوی با بیان اینکه در روستاها و مناطق فاقد زیرساخت‌ های مخابراتی، درس‌ نامه‌ خود آموز در اختیار دانش ‌آموزان قرار گرفت است، گفت: نیروهای ستادی و دبیران آموزش و پرورش تلاش می کنند تا هیچ دانش آموزی به دلیل محرومیت مالی و زیرساخت مخابراتی از درس و تحصیل بازنماند.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید در صورت حضوری بودن مدارس، حدود هفت هزار دانش آموز در شهر مرزی بندر آستارا از سرویس مدارس استفاده خواهند کرد، خاطرنشان کرد: ثبت و بروز رسانی اطلاعات سرویس مدارس در سامانه سپند توسط مدیران واحدهای آموزشی و رانندگان دارای مجوز الزامی می باشد.

کد خبر 1049660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha