برگزاری گفتمان های دینی در ماه رمضان

حجت الاسلام حبیبی از برگزاری گفتمان های دینی با عنوان« تواصی به حق و صبر» در طول ماه مبارک رمضان در مساجد شهری و روستایی شهرستان آستارا خبر داد.

حجت الاسلام «محمدمهدی حبیبی» امروز(یکشنبه، ۵ اردیبهشت) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: گفتمان های دینی با عنوان «تواصی به حق و صبر» در طول ماه مبارک رمضان در مساجد شهری و روستایی و هیئت های مذهبی آستارا برگزار می شود.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا با بیان اینکه این گفتمان های دینی در قالب مهرواره محله همدل برگزار می شود، افزود: در قالب این گفتمان ها روحانیون و ائمه جماعات با حضور در مساجد و هیئت های مذهبی حضور یافته و به اجرای گفتمان های دینی می پردازند.

 

وی تصریح کرد: این طرح با هدف ایجاد نشاط، امید و تقویت خودباوری بین مردم اجرا می شود.

 

حجت الاسلام حبیبی به اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه در قالب مهرواره محله همدل اشاره کرد و گفت: افراد محلات در قالب مهرواره محله همدل با جمع آوری کمک های نقدی از خیران به آزادی زندانیان، توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان، توزیع افطاری ساده و پرداخت وام قرض الحسنه اقدام می کنند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا خاطرنشان کرد: علما همچنین سه روز در هفته برای پیشبرد هدف های طرح در شهرستان کارگاه های آموزشی دایر کنند و مشارکت علمای شیعه و سنی در این امر ضروری و لازم است.

کد خبر 1049669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha