اردوی جهادی کانون قرآن و عترت روستای منصورآباد برای ساخت مسکن محرومین

اخوت با بیان اینکه گروه جهادی کانون قرآن و عترت منصورآباد در زمینه ساخت منزل مددجویی در قالب طرح مسکن محرومین بوده است، گفت: اردوی جهادی ساخت منزل برای فرد تحت پوشش کمیته امداد برپا شده است.

«محمدابراهیم اخوت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان با اشاره به اهمیت کار جهادی، گفت: در دین اسلام سفارش زیادی مبنی بر کمک‌کردن به مستضعفین و محرومان در جامعه شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس اضافه کرد: جهادگران کانون قرآن و عترت مسجد امام خمینی(ره) روستای منصورآباد در این روزهای کرونایی که بیشتر افراد در خانه‌های خود هستند، بیکار ننشسته و در حال ساخت خانه برای محرومان هستند.

 

وی با بیان اینکه کار گروه جهادی در زمینه ساخت منزل مددجویی در قالب طرح مسکن محرومین بوده است، افزود: اردوی جهادی به همت بچه‌های مسجد امام خمینی(ره) و پایگاه امام محمدباقر(ع) تشکیل و ساخت منزل برای فرد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در روستای منصورآباد جویم انجام شده است.

 

اخوت تأکید کرد: تلاش برای محرومیت‌زدایی در سایه ایثار و روحیه جهادی میسر است و این روحیه و ایثار ثمره‌ای از ثمرات تمام‌ناشدنی فرهنگ دفاع مقدس به شمار می‌آید.

 

وی با بیان اینکه یکی از رسالت‌های ما انتقال تفکرات سازنده و فرهنگ «ما می‌توانیم» به نسل جوان است، تصریح کرد: ساخت خانه‌های محروم در چنین مناطق دورافتاده‌ای نشان می‌دهد که با تلاش و کار جهادی می‌توان هر ناممکنی را ممکن کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد جنوب فارس خاطر نشان کرد: کمک‌های مؤمنانه مردم و تلاش جهادگران برای یاری رساندن به نیازمندان همچنان ادامه دارد و ما قصد داریم در این مسیر هر آنچه که در توان داریم را در اختیار و خدمت محرومان بگذاریم.

کد خبر 1050720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha