توزیع بیش از یک میلیارد ریال کمک های مؤمنانه در منطقه عشایری میهه

ایزدی از توزیع بیش از یک میلیارد ریال کمک های مؤمنانه در منطقه عشایری میهه خبر داد و گفت: رزمایش کمک های مؤمنانه به همت خیرین و گروه های جهادی تا پایان ماه مبارک رمضان در دیگر مناطق عشایری استان ادامه دارد.

«علی اصغر ایزدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: بیش از یک میلیارد ریال انواع کمک های مؤمنانه با حمایت سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) استان و همراهی خیرین در منطقه عشایری میهه توزیع گردید.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این کمک های مؤمنانه در قالب بسته های معیشتی، ارزاق و پوشاک بود، افزود: گروه جهادی شهید خدایار خدادادی نیز در برگزاری این رزمایش و شناسایی و توزیع این کمک ها همراهی داشتند.

 

وی اظهار کرد: در طی این رزمایش 80 بسته معیشتی، 70 بسته لباس و کفش و 40 بسته اسباب بازی بین خانواده های نیازمند منطقه عشایری میهه توزیع گردید.

 

ایزدی با اشاره به اینکه این کمک های مؤمنانه به مناسبت ماه مبارک رمضان در میان خانواده های نیازمند و ایتام منطقه میهه توزیع شد، تصریح کرد: بسته های معیشتی این رزمایش شامل برنج، روغن، عدس، ماکارونی، سویا و رب گوجه فرنگی بود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: رزمایش کمک های مؤمنانه به همت خیرین و گروه های جهادی تا پایان ماه مبارک رمضان در دیگر مناطق عشایری استان ادامه دارد.

 

کد خبر 1050728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha