رفع مشکل مسکن نیازمندان در سال ۱۴۰۰

حق گویان گفت: گامی دیگری که در برنامه کاری ۱۴۰۰ وجود دارد، حل مشکل مسکن نیازمندان است به طوری که می خواهیم پرونده بی خانمانی مددجویان را ببندیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قزوین، «مهرعلی حق گویان» در نشست فرماندهان حوزه بسیج امام سجاد (ع) که در سپاه ناحیه اقبالیه برگزار شد، بیان کرد: برای خدمت به نیازمندان باید همه بسیج شویم و به میدان بیاییم تا در گام نخست مشکلات معیشتی محرومان را رفع کنیم.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: نباید احساس کنیم که رسیدگی به محرومان وظیفه یک عده خاصی است بلکه این یک تکلیف همگانی است که هر کسی باید به فراخور توان خود اقدام کند.

 

وی اضافه کرد: در همه دنیا امنیت و سلامت 2 نعمت گران بهاء و مهم هستند به طوری که هر جامعه ای بدون این 2 نعمت نمی تواند به سایر اهدافش برسد.

 

حق گویان افزود: امروز کوچکترین احساس ناامنی در جامعه برای افراد وجود ندارد و باید به شکرانه این نعمت ها در دستگیری از محرومان و نیازمندان گام برداریم؛ دشمن از تسلیحات نظامی هراس چندانی ندارد بلکه بیش از همه از همبستگی و امنیت مردم می ترسد از این رو باید با همکاری و هم افزایی برای خدمت به مردم تلاش کنیم.

 

وی تصریح کرد: برنامه اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان 1442 و 1400 هجری شمسی با توزیع 313 هزار غذای گرم و سبدکالا اجرایی می شود تا اجازه ندهیم سفره محرومان و نیازمندان کوچک شود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان جذب 15 هزار حامی در سطح استان را با همکاری مشترک سپاه آغاز کردیم و گامی دیگری که در برنامه کاری 1400 وجود دارد، حل مشکل مسکن نیازمندان است به طوری که می خواهیم پرونده بی خانمانی مددجویان را ببندیم.

 

وی خاطرنشان کرد: مسکن یکی از خدمات پرهزینه و گران در سبد خدمت این نهاد است از این رو برنامه این نهاد تأمین مسکن نیازمندان با استفاده از مشارکت و همراهی اقشار مختلف مردم است.

 

حق گویان یادآورشد: هزینه مسکن به حدی بالاست که درآمد خانواده ها را می بلعد ولی با تلاش جمعی دستگاه های مختلف می توان برای رفع مشکل مسکن نیازمندان گام جدی برداشت.

 

کد خبر 1050770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha