شهید مطهری احیاگر تفکر انقلاب اسلامی بود

حجت‌الاسلام مکرم گفت: شهید مطهری احیاگر تفکر انقلاب اسلامی و شهید راه دفاع از اسلام ناب و مبانی اصیل آن بود و به همین دلیل امروز الگو و اسوه تمام مربیان قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام «جابر مکرم» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی اظهار کرد: 12 اردیبهشت سالروز شهادت متفکر شهید علامه «مرتضی مطهری» به جهت تکریم مقام معلم و ارزش علم به نام روز بزرگداشت مقام معلم و در سپاه و بسیج به نام هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه صومعه‌سرا افزود: شهید مطهری به عنوان یک شخصیت علمی، انقلابی، فعال، متدین و کارآمد بهترین نمونه و الگوی عملی نسل امروز در سنگر دفاع از انقلاب اسلامی است.

 

وی گفت: شهید مطهری احیاگر تفکر انقلاب اسلامی و شهید راه دفاع از اسلام ناب و مبانی اصیل آن بود و به همین دلیل امروز الگو و اسوه تمام مربیان قرار گرفته است.

 

حجت‌الاسلام مکرم تصریح کرد: عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صومعه‌سرا نیز در راستای پاسداشت مقام رفیع شهید مطهری و ترویج افکار و اندیشه‌های آن استاد گرانقدر برنامه‌هایی را در سطح شهرستان و حوزه‌های مقاومت پیش‌بینی کرده است که از تاریخ6 الی12 اردیبهشت اجرا می‌شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: تجلیل از اساتید، فرهنگیان، مربیان و هادیان سیاسی، برگزاری مسابقه کتابخوانی، غبارروبی مزارشهدا، برگزاری نمایشگاه کتاب، تولید و بارگزاری مطالب برگرفته شده از اندیشه شهید مطهری در فضای مجازی، رزمایش کمک‌های مؤمنانه و مواسات، برگزاری نشست‌های سیاسی و بصیرتی ویژه کارکنان و سربازان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و تعداد فراگیر محدود و با توجه به همزمانی با ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم از جمله مهمترین برنامه‌ها در این هفته به شمار می‌آید.

کد خبر 1050801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha