منطقه آزاد اروند هیچ کمکی به توسعه آبادان و خرمشهر انجام نداده است

مولوی با بیان اینکه منطقه آزاد اروند قُلک نیست که هر کسی بیاید چیزی از آن بر دارد و ببرد گفت: متاسفانه مردم آبادان و خرمشهر از منطقه آزاد اروند دل خوشی ندارند و از ابتدای تاسیس این سازمان تاکنون هیچ کمکی به توسعه این دو شهرستان صورت نگرفته است.

«سید محمد مولوی» در گفت و‌ گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با بیان اینکه ظرفیت های بسیار خوب و بی‌نظیری در منطقه آزاد اروند وجود دارد اظهار کرد: منطقه آزاد اروند از این ظرفیت ها علاوه بر اهرم های قانونی که دارد می تواند در حوزه‌های مختلف عمرانی، تجاری، گمرکی و اقتصادی کار کند و زیرساخت‌های شهرستان آبادان و خرمشهر را ارتقا دهد.

 

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه مردم آبادان و خرمشهر از منطقه آزاد اروند هیچ‌ وقت خوشی ندیدند و خاطره خوبی از آن ندارند افزود: از ابتدای تاسیس سازمان منطقه آزاد اروند تاکنون هر شاخصی هم که بوده به توسعه شهرهای آبادان و خرمشهر کمک نکرده است.

 

وی تصریح کرد: بارها مشاهده کردیم پرونده های مدیران عامل سازمان منطقه آزاد اروند از سنوات گذشته تا الان به جاهایی ختم شده که برای مردم آبادان و‌ خرمشهر خوشایند نیست.

 

مولوی با اشاره به اینکه منطقه آزاد قُلک نیست که هر کسی بیاید و چیزی از آن برداشت کند و برود جای دیگری خرج کند ادامه داد: پس از بحث ورود بازرسان سازمان بازرسی، دیوان محاسبات، گروه تحقیق و تفحص و اجماع نمایندگان آبادان و خرمشهر همه شاهد این هستیم که تغییرات خوبی در سطح استان خوزستان هر روز رخ می دهد.

 

وی یاد آور شد: به عنوان کسی که خدمتگزار مردم آبادان است در کنار منطقه آزاد اروند هستیم؛ ما هیچ خصومت و دشمنی با آتها نداریم اما آن دسته از کسانی که خوردند و بردند، باید برگردند و پاسخ دهند و فکر نکنند که همه چیز تمام شده؛ نه این بودجه متعلق به مردم و جوانان آبادان و خرمشهر است و عمران و شادابی آن باید برای این دو شهرستان باشد.

 

کد خبر 1050808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha