فوتی های انفجار منزل مسکونی در جهرم به ۳ نفر رسید

خوشرو از فوت سه شهروند در اثر انفجار یک منزل مسکونی در شهرک «انقلاب» شهرستان جهرم خبر داد.

«محمد رضا خوشرو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: متاسفانه یک خانم حدودا ۳۰ ساله با آسیب شدید در حادثه انفجار منزل مسکونی در شهرستان جهرم جان خود را از دست داده است.

 

رئیس اورژانس جهرم همچنین از فوت یک خانم سالمند در این حادثه خبر داد و افزود: یکی از مصدومین نیز که به دلیل شرایط وخیم در آی سی یو بیمارستان پیمانیه جهرم بستری بود جان خود را از دست داد.

 

وی با اشاره به اینکه این آقای میانسال  متاسفانه به دلیل ریزش آوار دچار آسیب شده بود و جان خود را از دست داد، عنوان کرد: در این حادثه دو خانم  نیز جان خود را از دست دادند.

 

 خوشرو با اشاره به اینکه ۲ نفر از مصدومین با حال مساعد مرخص شده اند، تصریح کرد: مصدوم خانم دیگر به بخش سی سی یو بیمارستان استاد مطهری جهرم انتقال یافته است؛ این خانم در همسایگی این منازل مسکونی بوده که دچار شوک شده است.

 

«علیرضا نظری جهرمی» نیز با اشاره به حادثه تلخ ظهر روز گذشته و تخریب کامل ۲ باب منزل مسکونی و خسارت دیدن چندین منزل اطراف آن بر اثر انفجار، از فوت سه شهروند جهرمی و مصدوم شدن پنج شهروند دیگر خبر داد. 

 

شهردار جهرم در خصوص حضور نیروهای شهرداری جهرم در محل حادثه افزود: در همان دقایق ابتدایی، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در محل حادثه حضور بعمل آورد و پس از آن طبق گزارش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، تمامی نیروهای شهرداری از جمله ماشین آلات واحد ترابری، کلیه نیروهای خدمات شهری، عمرانی و بازرسی به محل حادثه اعزام شدند که در همان ابتدای کار با تلاش های فراوان و کمک نیروهای هلال‌احمر چهار مصدوم از زیر آوار بیرون کشیده شدند که متاسفانه یکی از آنان بر اثر جراحات شدید در بیمارستان جان خود را از دست داد. 

 

وی در خصوص ۲ فوتی دیگر این حادثه افزود: متاسفانه حجم آوارهای یکی از منازل بسیار سنگین بود و پس از شناسایی محل دفن افراد به صورت اصولی نیروهای امدادی آتش‌نشانی و هلال احمر شروع به آوار برداری کردند که پس از دو ساعت تلاش های فراوان، دو شهروند را که بر اثر جراحات شدید و ریزش سقف منزل بروی آن‌ها، جان خود را از دست داده بودند را از زیر آوار بیرون کشیدند. 

 

نظری در پایان ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغ‌دار و آسیب دیده، از تمامی نیروهای امدادی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، هلال احمر، نیروهای بسیج، تیپ المهدی و اورژانس که از هیچگونه تلاشی دریغ نکردند تشکر کرد. 

 

شایان ذکر است، دو شهروند در ابتدای این انفجار بر اثر شکسته شدن کامل شیشه خودرو مصدوم شدند که حال آنان خوب است.

 

ظهر روز گذشته ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ چند منزل مسکونی واقع در شهرک انقلاب دچار حادثه و کاملا تخریب شده است.

کد خبر 1050811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha