حضور عاشقان قرآن کریم در استادیوم بین المللی دارالسلام تانزانیا

حضور پرشور عشاق قران کریم در استادیوم بین المللی شهر دارالسلام تانزانیا برای برگزای مسابقه حفظ قرآن کریم توجه کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الشرق، در صحنه ای نادر، استادیوم بین المللی فوتبال در شهر دارالسلام تانزانیا مملو از عشاق قرآن کریم شد. هواداران قران کریم برای برگزاری مسابقه منطقه ای حفظ قرآن کریم در این استادیوم گردهم جمع شدند.

 

این حضور پرشور با بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی روبه رو شد. به طوری که عکس ها و فیلم های این مسابقه در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد.

 

شبکه الجزیره فیلم ویدیویی از این مسابقه حفظ قرآن کریم در شهر دارالسلام تانزانیا را منتشر کرد. الجزیره در صفحه توئیتر خود نوشت: این مسابقه در استادیوم فوتبال برگزار شد و به طور کامل پرشده بود.

 

این مسابقه به عنوان مسابقه بزرگ آفریقا برای حفظ قرآن کریم در تانزانیا شناخته می شود. استادیوم بین المللی دارالسلام میزبان این مسابقه است که از دهها کشور آفریقایی در آن شرکت می کنند.

 

تانزانیا کشور در شرق آفریقاست. اسلام و مسیحیت از ادیان اصلی این کشور هستند. اسلام جایگاه ویژه در تانزانیا به عنوان بزرگ ترین کشور شرق آفریقا دارد . در این کشور مراکز آموزش حفظ قرآن و محافل قرآنی بی شماری وجود دارد و منطقه ای در این کشور وجود ندارد که مرکز قرآنی در آن وجود نداشته باشد. قرآن با خون و گوشت مسلمانان این کشور درهم آمیخته شده است و توجه ویژه ای به حفظ قرآن کریم دارند.

کد خبر 1050825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha