مساعدت ۴۰۹ میلیون تومانی در زمینه عمرانی برای مددجویان چالوسی

قمی با تاکید بر اهمیت کمک به محرومین و تلاش برای رفاه طبقات محروم جامعه، گفت: تعداد ۱۰۴ پروژه به ارزش ۴۰۹ میلیون تومان به مددجویان شهرستان چالوس مساعدت بلاعوض شده است.

«محمد قمی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری بابیان اینکه در چالوس 2515 خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، اظهار کرد: نیاز به  تأمین سرپناه و محلی امن برای آسایش و گذران زندگی از جمله نیازهای اولیه به شمار می‌رود.

 

رییس کمیته امداد چالوس با تاکید بر اهمیت کمک به محرومین و تلاش برای رفاه طبقات محروم جامعه، بیان کرد: سال گذشته در قالب خرید و احداث مسکن شهری و روستایی، تعمیرات کلی و جزئی مسکن مددجویان، احداث فضای جانبی شامل احداث حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و حصار کشی مجموعا تعداد  104 پروژه به مبلغ 409  میلیون تومان مساعدت بلاعوض شده است.

 

وی با تشریح جزئیات ارائه خدمات مسکن مددجویان به تفکیک گفت: در این مدت 58  واحد برای تعمیرات مسکن مددجویی به مبلغ 166 میلیون تومان، تعداد 35 واحد در قالب احداث مسکن  شهری و روستایی و فضاهای جانبی به مبلغ 105 میلیون تومان کمک شد.

 

قمی بیان کرد: همچنین  مبلغ 137 میلیون تومان در قالب خرید مسکن شهری  برای 11 واحد مسکن مددجویی بصورت بلا عوض از سرفصل عمرانی مساعدت شده است.

 

کد خبر 1050831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha