تنها راه بی اثر نمودن تحریم ها، حمایت و تقویت تولید ملی است

آیت الله علما، گفت: با رونق تولید ، حمایت و تقویت ملی می توانیم روی پای خود بایستیم و تحریم های ظالمانه را خنثی و بی اثر کنیم.

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه  استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در  کرمانشاه گفت: دولت فعلی و دولت آینده باید از همه توان خود برای رونق تولید و رفع موانع پیش روی آن استفاده کنند و برای تحقق این مهم باید از ظرفیت همه مردم ، خصوصاً جوانان نهایت استفاده را انجام دهند.

 

وی با اشاره به خصوصیات رئیس جمهور آینده  خاطر نشان کرد: از ویژگی های بارز رئیس جمهور آینده مردمی بودن، مدیریت قوی، ایمان قوی، صداقت، سلامت، عدالت خواهی، معتقد به جوانان و فساد ستیزی است .

 

آیت الله علما تاکید کرد: یکی از اهداف عملیاتی دشمنان ایران در حوزه اقتصاد کمبود کالا و قحطی است. طبیعی است با تقویت تولید ملی نیازمندی‌های جامعه در داخل کشور تولید و آن وضعیت کمبود کالا و قحطی محقق نخواهد شد.

 

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد:  امروز ما هجده امین کشور ثروتمند دنیا، دومین کشور دارنده گاز و دارای منابع عظیم نفت در جهان هستیم و نباید پول ملی ما ضعیف باشد و در عین حال باید بتوانیم همه تهدیدها و تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم و فساد را هم ریشه کن کنیم.

 

وی با بیان اینکه  تقویت تولید ملی، باعث افزایش اشتغال و درآمد خواهد بود. گفت: یکی از نیازمندی‌های تولید،‌‌ نیروی کار است،‌‌ و می‌توان با تقویت تولید ملی شرایط را برای استخدام تعداد بیشتر نیروی کار فراهم کرد و این کار موجب کاهش بیکاری می‌شود.

کد خبر 1050848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha