جلسات مشترک و مفید آموزشی با حضور اساتید دفتر تبلیغات برگزار گردد

امام جمعه موقت شهرستان ایرانشهر گفت: با پایان یافتن ویروس کرونا، جلسات مشترک و مفید آموزشی با حضور اساتید دفتر تبلیغات برگزار گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حجت الاسلام والمسلمین افضلی تبار» در نشست با  حجت الاسلام عبداللهی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور و احمد ابراهیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایرانشهر  به سابقه حضور دفتر تبلیغات اسلامی در شهرستان ایرانشهر اشاره کرد و بیان داشت: آشنایی که مقام معظم رهبری با این منطقه و مرحوم سجادی داشتند باعث ماندن دفتر تبلیغات اسلامی در ایرانشهر و جنوب شرق کشور شد.


امام جمعه موقت شهرستان ایرانشهر و معاون فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه آزاد در ادامه این مبحث افزود: دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق اهمیت زیادی در این منطقه دارد.

 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با پایان ویروس کرونا جلسات مشترک و مفید آموزشی با حضور اساتید دفتر تبلیغات اسلامی ویژه دانشجویان و اساتید دانشگاه برگزار گردد.

 

در ادامه نیز دکتر ابراهیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایرانشهر از دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق به عنوان یک نهاد ارزشمند و با برکت برای منطقه نام برد و ابراز امیدواری کرد که با همکاری و انجام فعالیت های جدید بتوان گام های خوب و مفیدی در سطح منطقه انجام داد.

 

در پایان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته و مشترک میان دانشگاه آزاد اسلامی و دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق پرداخت و مقرر گردید جهت برنامه ریزی آموزشی، فرهنگی و تبلیغی در فضای دانشگاه طرح ها و موارد مورد نظر را به شعبه جنوب شرق ارائه دهند تا این طرح ها تکمیل و عملیاتی گردد.

کد خبر 1050850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha