کلاس ‌های آموزش ‌دهندگان متخلف سوادآموزی آستارا منحل می ‌شود

موسوی گفت: در صورت عدم‌ تطبیق اطلاعات ثبت‌ شده در سامانه www.savad.ir با اطلاعات جمع‌آوری ‌شده کلاس های آموزش ‌دهندگان متخلف در دوره‌ های سوادآموزی، انتقال و تحکیم پس از طی مراحل اداری با هماهنگی استان و مشورت اعضاء منحل می ‌شود.

«سید سجاد موسوی» دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: فعالیت آموزش ‌دهندگان نهضت در دوره ‌های سوادآموزی، انتقال و تحکیم توسط ارزیابان استانی و شهرستانی به صورت غیرحضوری مورد بازدید قرار می ‌گیرد.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا با بیان اینکه بازرسان استانی و شهرستانی از طریق تماس تلفنی با سوادآموزان صحت و سقم اطلاعات ارائه‌ شده توسط آموزش‌ دهندگان را کنترل می ‌کنند، افزود: آموزش ‌دهندگان با مراجعه به سامانه www.savad.ir   نسبت به ویرایش اطلاعات سوادآموزان اقدام کنند.

 

وی تصریح کرد: در صورت عدم‌ تطبیق اطلاعات ثبت ‌شده در سامانه فوق با اطلاعات جمع‌ آوری ‌شده در بازدیدهای غیرحضوری، کلاس های آموزش‌ دهندگان متخلف در دوره‌های سودآموزی، انتقال و تحکیم پس از طی مراحل اداری با هماهنگی استان و مشورت اعضاء منحل می ‌شود.

 

موسوی با اشاره به اینکه جهت توانمندسازی آموزش ‌دهندگان سلسله کارگاه‌ های آموزشی پیش ‌بینی شده است، گفت: کارگاه‌های فوق به صورت مجازی قرار است در پیام ‌رسان شاد برگزار شود؛ و به ‌همین ‌منظور گروهی تحت این عنوان در شبکه اجتماعی دانش‌ آموز راه‌اندازی شده است.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا فرآیند آموزش سوادآموزان در وضعیت قرمز کرونایی را غیرحضوری از طریق پیام‌ رسان‌های داخلی دانست و تصریح کرد: سهیمه ابلاغی استان برای سال ۹۹ یکهزارو و ۴۷ سوادآموز در دوره‌های سوادآموزی، انتقال و تحکیم است که توسط ۱۲۷ آموزش ‌دهنده زن و مرد تحت ‌پوشش قرار گرفته‌ اند.

 

موسوی با اشاره به اجرای طرح پالایش اسمی بی سوادان ۱۰ تا ۴۹ سال، خاطرنشان کرد: طرح فوق با مشارکت فرمانداری،  ثبت ‌احوال، شبکه بهداشت و درمان، کمیته امداد امام خمینی(ره) و جهاد کشاورزی با امضای تفاهم‌ نامه همکاری در  دستور کار آموزش و پرورش قرار گرفته است تا میزان باسوادی در شهرستان از ۹۸.۲ درصد به ۱۰۰ درصد برسد.

 

کد خبر 1050911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha