دستگاه‌های نظارتی عدم اجرای مصوبات  ستاد تنظیم بازار را پیگیری کنند

سلیمانی دشتکی بر پیگیری دستگاه‌های نظارتی بر عدم اجرای مصوبات در ستاد تنظیم بازار تاکید کرد و گفت: ضرورت دارد در نظارت بر بازار با دقت بیشتری عمل کرد و آنجایی که نیازمند دستورات کشوری است همه تلاش خود را برای برطرف کردن این مهم انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «قاسم سلیمانی دشتکی» امروز (یکشنبه ۴ اردیبهشت) در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: پیشنهاد بنده برای توسعه تولید و همچنین افزایش درآمد تولیدکنندگان این است که مجوز تاسیس تولیدات دام و طیور را بدهیم و همچنین تسهیلات ویزه ای را به تولیدکنندگان این عرصه اعطا کنیم.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه می توان به منظور افزایش درآمد تولیدکنندگان اجازه صادر کردن بخشی از تولیدات آنها را دهیم افزود: قطعا در صورتی که با همکاری و هماهنگی حرکت کنیم نتیجه بسیار خوبی را شاهد خواهیم بود، اما متاسفانه در خوزستان دستگاه هایی که ناظر بر توزیع مرغ هستند به درستی به وظایف خود عمل نمی کنند.

 

وی با بیان اینکه در صورتی که نظارت بر توزیع به درستی صورت نگیرد مجبور می شویم از نهادهای امنیتی کمک بخواهیم عنوان کرد: ما در این جلسه تصمیم و مصوبات لازم را داریم اما متاسفانه اراده ای برای اجرای این تصمیمات وجود ندارد، دستگاه‌های نظارتی باید عدم اجرای مصوبات در ستاد را پیگیری کنند و ضرورت دارد دست افرادی که مانع توزیع عادلانه مرغ و گوشت در استان می شوند را رو کرد.

 

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه سختگیری ها تنها برای رعایت حال مردم است اضافه کرد: هیچ ضرورت ندارد که شرکت از درون شهر خرید کنند و لازم است از شرکت تولید دام و طیور خرید خود را انجام دهند؛ بر اساس مصوبه این ستاد شرکت های بزرگ با معرفی نامه از سوی سازمان جهاد کشاورزی به شرکت های بزرگ جهت خرید نیازهای خود معرفی می شوند.

 

وی ابراز کرد: هنگامی که در تهران به عنوان مرکز کشور مرغ با نرخ مصوب کشوری یافت می شود چرا در استان خوزستان این امکان فراهم نیست، آن چیزی که از محصولات گوشتی در بازار می آید تنها نیاز عمومی شهروندان است و شرکت ها نباید از اینجا خریدهای خود را انجام دهند.

 

استاندار خوزستان در پایان یاد آور شد: صف خرید نیازهای شرکت ها از خرید عمومی مردم جدا شود، هنگامی که بازار به درستی نظارت نشود بسیاری از نهادها و ارگان ها مدعی می شوند بنابراین ضرورت دارد در نظارت بر بازار با دقت بیشتری عمل کرد و آنجایی که نیازمند دستورات کشوری است همه تلاش خود را برای برطرف کردن این مهم انجام دهند.

 

کد خبر 1050973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha