تولید بیش از ۸۰ هزار خبرکرونایی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل ارشاد اسلامی استان در نشست خبری «نحوه اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در استان» گفت: از ابتدای شیوع کرونا در استان بیش از ۸۰ هزار خبر کرونایی در استان تولید و منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز دوشنبه (۶ اردیبهشت)، «محمد علی پیرسبزی» در نشست خبری نحوه اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در استان که با حضور معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان و اصحاب رسانه برگزار شد افزود: بدون شک بار آگاهی بخشی، اطلاع رسانی در تمامی عرصه های اجتماعی به دوش اصحاب رسانه است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، با بیان اینکه هرگز نباید از تلاش های مجاهدانه کادر درمان و نظام سلامت غافل شویم تصریح کرد: آنچه مسلم است اصحاب رسانه از ابتدای شیوع کرونا، همپای مسئولان و در این راه تلاش کردند که شایسته تقدیر است.

 

وی افزود: اصحاب رسانه استان با قلم توانا و نگاه تیزبین خود در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بیش از 80 هزار خبر کرونایی تولید و منتشر کرده اند که نشان از تعهد و مسئولیت پذیری آنها می باشد.

 

پیرسبزی با بیان اینکه باید همواره سعی و تلاش خود را بر مبنای آرامش جامعه قرار دهیم افزود: در خصوص اجرای طرح واکسیناسیون کرونا حسب تاکید استاندار، این نشست جهت شفاف سازی و نحوه اجرای طرح واکسیناسیون کرونا برگزار شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پایان، خاطرنشان کرد: باید اتفاقات خوب در عرصه سلامت را ببینیم تا مایه دلگرمی کادر درمان شود و از طرفی تلاش ها و زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه هم مورد توجه باشد.

 

در ادامه این نشست تعدادی از خبرنگاران رسانه های خبری استان به بیان دیدگاه های خود پرداختند و سپس دکتر بانشی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

کد خبر 1050994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha