رونمایی از نماهنگ سرود «کریم اهل بیت (ع)» در آباده به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع)

فرخی گفت: گروه سرود «کریم اهل بیت (ع)» آباده از نماهنگ سرود «کریم اهل بیت (ع)» به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) رونمایی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «هادی فرخی»، امروز (دوشنبه 6 اردیبهشت) با اشاره به رونمایی از نماهنگ سرود «کریم اهل بیت (ع)» در آباده در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: از این نماهنگ به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) رونمایی می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده افزود: سرود، نشانی از موسیقی یادمانی و نغمه و آوایی گروهی است که با یک موسیقی دلنشین ترکیب می ‌شود و از موسیقی سرچشمه می‌گیرد.

وی اضافه کرد: آهنگساز گروه سرود باید بر دستگاه‌های موسیقایی سنتی ایرانی تسلط کامل داشته باشد و گروه سرود «کریم اهل بیت (ع)» از گروه‌های برجسته آباده در آواها و نواهای مذهبی و انقلابی است.

فرخی اعلام کرد:  سرود «کریم اهل بیت (ع)»، جدیدترین ساخته گروه سرود «کریم اهل بیت (ع)» آباده است که  در مدح و منقبت حضرت امام حسن مجتبی (ع) سروده شده و همزمان با ولادت دومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت (ع) رونمایی خواهد شد.

«محمدمهدی یزدانبخش» نیز گفت: به علت اینکه در سال های قبل،  سرود و قطعه ‌ای زیبا در وصف امام حسن مجتبی (ع) ساخته نشده بود برای عرض ارادت به پیشگاه این ستاره امامت و ولایت، سرود «کریم اهل بیت (ع)» ساخته شد.

مربی و سرپرست گروه سرود «کریم اهل بیت (ع)» اعلام کرد: این سرود سفارش دفتر امام جمعه آباده و با سروده ‌ای از حجت‌الاسلام «سید مرتضی موسوی خراسانی»، آهنگسازی «مهدی جنتی»، صدا برداری «محمدعلی نانی»، تصویربرداری «حامد دهقانی» و «سجاد حکیمی» سروده شده و همزمان با زاد روز امام حسن مجتبی (ع) رونمایی می‌شود.

کد خبر 1051002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha