نباید دچار خود کم بینی شویم

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه نباید دچار خود کم بینی شویم، گفت: بعد از شکل گیری انقلاب اسلامی در ایران شور علمی در کشور به راه افتاده و مایه خودباوری و «ما می توانیم» شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز (6 اردیبهشت) در دیدار رئیس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز منادی استقلال، عزت و اتکا ملت ها به خودشان است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر ملتی بخواهد به ظرفیت های خود تکیه کند، مهم ترین عامل برای او دسترسی به علم به صورت عام است.

 

وی یادآور شد: اگر ملتی مهد علم و دانش نباشد باید سر سفره دیگران بنشیند و مطابق میل آنها حرکت و رفتار کند.

 

آیت الله حسینی تاکید کرد: حرکت های ارزشمندی از جهت رشد علمی، اختراعات و اکتشافات در کشور شکل گرفته که این شایستگی ها با توجه به ظرفیت های خوب کشور برازنده نظام و انقلاب است.

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ایران اسلامی از جهت علمی افراد نخبه و مشهوری در سطح دنیا داشته و دارد و شایسته نیست ما سر سفره دیگران باشیم.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه ملت ایران مردمی عقب مانده نبوده و نیستند، اظهار کرد: وقتی به ظرفیت ها و تمدن خود نگاه می کنیم، می بینیم در غنای کامل فرهنگی بوده و از جهت علمی سابقه عقب مانده ای نداریم.

 

آیت الله حسینی جیره خوار بودن ما با توجه به ظرفیت های متعدد کشورمان را یک عیب بزرگ دانست و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد نیز دارای منابع و ظرفیت های ارزشمندی در بسیاری از زمینه ها است و استعدادهای درخشانی دارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه نباید دچار خود کم بینی شویم، گفت: بعد از شکل گیری انقلاب اسلامی در ایران شور علمی در کشور به راه افتاده و مایه خودباوری و «ما می توانیم» شده است.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضای پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: زحمت ها شما در زمینه دانش، اشتغال، تولید علمی در استان و نشان دادن ظرفیت ها و توانمندی های نخبگان استانی به کشور ستودنی است.

کد خبر 1051047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha