برای دریافت واکسن لازم نیست وارد هیچ سایت و لینکی شوید

قربانی گفت: برای دریافت واکسن و ثبت پرونده سلامت نباید وارد هیچ سایت و لینکی شوید اطلاعات در این رابطه از رسانه های معتبر اطلاع رسانی می شود.

« یاسر قربانی» با اشاره به آغاز واکسن آسیون عمومی برای افراد بالای 85 سال در استان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت:برای دریافت واکسن  احتیاجی به هیچگونه ورود به سایت و یا لینکی نیست و تنها اخبار موثق و نحوه تزریق واکسن را از منابع موثق دنبال کنند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن هشدار به هم استانی های عزیز افزود: اخیرا عده ای با تولید یک پیام جعلی از مردم می خواهند وارد لینک سایتی به نام‌ سیب شوند تا بتوانند با ثبت نام خود در مرکز بهداشت، واکسن کرونا بگیرند.

 

وی با اشاره به اینکه سامانه سیب به هیچ عنوان در دسترس مردم نیست، ادامه داد: فقط مراقبین سلامت و پزشکان می توانند وارد شوند و به هیچ عنوان به بهانه ثبت نام واکسن و ایجاد پرونده وارد سایتی تحت هر عنوانی نشوید.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه در حال حاضر هیچ تشکیل پرونده ای در شرایط فعلی نیاز به ثبت نام اینترنتی ندارد، اضافه کرد: هیچ لینکی برای ثبت نام و پرداخت هزینه صحت ندارد و فریب پیام های مجازی را نخورید.

 

قربانی با تاکید بر اینکه هنوز واکسیناسیون گروه های جمعیتی شروع نشده است، تاکید کرد: به هیچ عنوان در این شرایط کرونایی و شرایط بد موج چهارم این ویروس برای گرفتن واکسن به مراکز بهداشت مراجعه نکنید، چرا که در زمان مقرر دانشگاه علوم پزشکی از طریق رسانه های معتبر اطلاع رسانی های لازم را انجام خواهد داد.

 

۱۴ فوتی و شناسایی ۶۷۳مورد مبتلا به کرونا ویروس در استان مرکزی

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک اضافه کرد: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس ۶۷۳ مورد جدید ابتلا در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شده اند که بدین ترتیب تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تا کنون به ۵۲ هزار و ۷۸۱نفر رسیده است.

 

وی افزود: از تعداد ۶۷۳مورد جدید در استان ۱۲۰نفر از بیماران در بیمارستانهای استان بستری شده اند که تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می کنند.

 

قربانی خاطر نشان کرد: ۵۵۳مورد از بیماران جدید که شناسایی شده اند نیز به صورت سرپایی بوده اند که تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه شده اند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیان اینکه متاسفانه در این مدت ۱۴ مورد فوتی در اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش شده است، گفت: بر این اساس تعداد فوتی ها به ۱ هزار و ۷۶۴ نفر رسیده است.

کد خبر 1051049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha