برپایی سفره کریمانه در مسجد حضرت فاطمه سلام الله علیها/توزیع ۱۲۰۰ پرس غذای گرم

به مناسبت میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام توزیع ۱۲۰۰‌پرس غذا بین نمازگزاران مسجد حضرت فاطمه سلام الله علیها و همسایگان مسجد در منطقه امامزداه ابراهیم علیه السلام توزیع می شود.

محمدرضا کارگر در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به فعالیت های این کانون در ایام ماه مبارک رمضان گفت:به مناسبت میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام توزیع ۱۲۰۰‌پرس غذا  بین نمازگزاران مسجد حضرت فاطمه سلام الله علیها و همسایگان مسجد در منطقه امامزداه ابراهیم علیه السلام انجام می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه الزهرا سلام الله عليها ادامه داد: این برنامه همزمان با شب میلاد با مشارکت هیئت قرآن و عترت ،متوسلین به چهارده معصوم علیهم السلام همراه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و در ادامه طرح همدلی و کمک مومنانه انجام خواهد شد.

 

وی همچنین به برخی دیگر از فعالیت های این کانون اشاره کرد و گفت: این کانون با شناسایی افراد نیازمند ، نسبت به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی اقدام کرده که این کار خداپسندانه همچنان ادامه دارد.

 

کارگر افزود: در این مرحله از مواسات و همدلی مؤمنانه تعداد اين بسته ها ۱۰۵ عدد و به ارزش تقريبي هر بسته ۴۰۰ هزارتومان بين نيازمندان خيابان امامزاده ابراهيم توزيع شد.

 

وی یادآور شد: این بسته ها شامل برنج، گوشت، روغن، رب گوجه، نخود، لوبیا، عدس، شکر، ماکارونی، خرما و قند، به همت کانون فرهنگي هنري حضرت فاطمه الزهرا سلام الله عليها به مناسبت ماه مبارک رمضان از طرف مسجد حضرت فاطمه سلام الله انجام شد.

 

 

 .

کد خبر 1051099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha