طبخ بیش از ۷ هزار پُرس غذای نذری در روستای بزنج  اسفراین

مدیر کانون فرهنگی و هنری معراج السعاده مسجد امام حسن مجتبی (علیه السلام) روستای بزنج اسفراین از آغاز پخت و توزیع بیش از هفت هزار پُرس غذای نذری به مناسبت ایام مبارک نیمه رمضان و میلاد کریم اهل بیت (علیهم السلام) خبر داد.

«هاجر قادری» مدیر کانون فرهنگی و هنری معراج السعاده روستای دوستدار کتاب بزنج اسفراین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اعلام برنامه های تدارک دیده شده ویژه میلاد امام حسن مجتبی (علیه السلام) گفت: به همت اهالی و خیران این روستا و فعالان مسجد امام حسن (علیه السلام) همزمان با میلاد آن امام همام در نیمه ماه مبارک رمضان طبخ و توزیع هفت هزار و  500 پُرس غذای نذری آغاز می شود.

 

وی افزود: بر این اساس همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی (علیه السلام)  تا پایان ماه مبارک رمضان 500 پُرس غذا طبخ و در میان خانواده های روستای بزنج توزیع می شود.

 

قادری اضافه کرد: مبلغ 15 میلیون تومان نیز به همت خیرین جمع آوری شده که در قالب 42 بسته معیشتی به ارزش  350 هزار تومان تهیه شده و همزمان با میلاد کریم اهل بیت (علیهم السلام)  در سبد خانواده های نیازمند شناسایی شده روستا قرار می گیرد.

 

قادری همچنین اعلام کرد: پیش از این و در نیمه اول ماه مبارک رمضان، مبلغ 48 میلیون ریال به حساب 16 خانواده نیازمند از سادات روستا، به تفکیک برای هر خانواده سه میلیون ریال کمک معیشتی واریز شد.

 

وی گفت:  مبلغ مذکور از سوی خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها ) شهر قم اهدا شد.

 

وی همچنین از توزیع دو هزار و 800 قرص نان رایگان توسط خیرین ویژه ایام مبارک رمضان خبر داد و افزود: 700 قرص نان پیش از این توزیع شده و باقی نیز  پس از این و به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (علیه السلام) و لیالی قدر بین خانواده های روستا توزیع می شود.

 

 

 

کد خبر 1051161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha