۱۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان بشرویه توزیع می شود

فرمانده سپاه بشرویه از توزیع ۱۲۰۰ بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) بین نیازمندان شهرستان بشرویه خبر داد.

سرهنگ «مهدی حسنی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: طی ایام ماه مبارک رمضان برنامه های مختلفی از جمله نشست های قرآنی و مسابقات پیامکی با موضوع قرآن کریم توسط پایگاه های بسیج بشرویه اجرا می شود.

 

فرمانده سپاه بشرویه با بیان اینکه به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) یک هزار و 200 بسته معیشتی بین نیازمندان بشرویه توزیع می شود، افزود: این بسته ها شامل برنج، روغن، ماکارونی، چای، رب و قند است که برای تهیه این بسته ها اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان هزینه شده است.

 

وی در ادامه بیان کرد: به مناسبت میلاد کریم اهل بیت (ع) مقرر شده است 14 هزار پُرس غذای گرم با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان بین نیازمندان و ایتام شهرستان بشرویه توزیع شود.

 

حسنی ادامه داد: جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و حداقل جمعیت به صورت مختصر در پایگاه های بسیج این شهرستان برگزار خواهد شد.

 

فرمانده سپاه بشرویه در پایان بیان کرد: مقرر شده است تا با کمک خیرین و نهادهای حمایتی در شب های قدر نیز چهار هزار و 400 پُرس غذای گرم نیز بین نیازمندان این شهرستان توزیع شود.

کد خبر 1051164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha