توزیع ۷۰ بسته معیشتی همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در روستای اشترمل تویسرکان

ترکاشوند گفت: همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع)۷۰ بسته معیشتی با همت خیران و اعضای کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) روستای اشترمل بین اهالی روستا توزیع می شود.

« حسن ترکاشوند» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان و میلاد کریم اهل بیت (ع)  ۷۰  بسته معیشتی با همت خیران و اعضای کانون امام حسن مجتبی (ع) در بین خانواده های نیازمند روستای اشترمل تویسرکان توزیع می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی (ع) روستای اشترمل تویسرکان افزود: این طرح در راستای رزمایش مومنانه طبق فرمایش مقام معظم رهبری به مناسبت میلاد کریم اهل بیت (ع) در نیمه ماه رمضان اجرا می شود که در قالب این طرح  ۷۰ سبد غذایی بین نيازمندان و آسيب ديدگان دوران شیوع ويروس منحوس کرونا توزیع  می شود.


وی ادامه داد: برگزاری جشن به صورت محدود و رعایت دستور العمل های بهداشتی در مسجد حضرت زهرا (س) روستای اشترمل تویسرکان و همچنین مولودی خوانی هیات امام حسن مجتبی (ع) از دیگر برنامه های اجرای است.

 

ترکاشوند بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم امکان اجرای مراسم و تجمعات و حضور عموم مردم در جشن‌ها، جشن  دیگری در بستر فضای مجازی  کانون شامل مولودی، سخنرانی و اجرای برنامه‌های متنوع دیگر است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی (ع) روستای اشترمل تویسرکان گفت: ماه رمضان، فرصتی برای ایجاد تحوّل بنیادی در اندیشه‌ها و روحیه ها، عادتها و عملکرد انسان است. فضائل اخلاقی همه در سایه ایمان و تقوا تقویت می‌شود و بیماریهای اخلاقی در پرتو روزه و رمضان علاج می یابد.

 

 

 

کد خبر 1051178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha