۳۲۷ واحد مسکن مددجویی تحویل ممدجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)  می شود

سرهنگ جهانبخش از شروع به ساخت ۹۵ واحد مسکونی مددجویی در سال جاری خبر داد و افزود: ۳۲۷ واحد مسکن مددجویی همزمان با عید فطر تحویل مددجویان می شود.

سرهنگ «احسان جهانبخش» در حاشیه جلسه مشترک با مدیرکل و معاونان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: طی سال 99 عملیات احداث 327 مسکن مددجویی توسط بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان آغاز شد.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، افزود: این تعداد واحد مسکونی تکمیل شده و همزمان با عید سعید فطر تحویل مددجویان می شود.

 

سرهنگ جهانبخش ابراز کرد: از ابتدای سال جاری (1400) نیز ساخت 95 واحد مسکونی جدید برای مددجویان توسط جهاد گران بسیج سازندگی استان لرستان آغاز شده است.

 

وی با اشاره به همکاری بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی(ره)، ادامه داد: ویژه ماه مبارک رمضان طرح اکرام ایتام برگزار می شود.

 

سرهنگ جهانبخش بیان کرد: همچنین طرح اطعام مهدوی ویژه ماه مبارک رمضان با پخت 20 هزار غذای گرم و 85 هزار نان نذری اجرایی می شود.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان با اشاره به مشارکت بسیج سازندگی در طرح حامی یابی برای ایتام تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره)، ادامه داد:  در این طرح مصوب شده است که همه صندوق ها و گروه های جهادی به عنوان حامی ایتام عمل کنند.

 

سرهنگ جهانخبش افزود: در این طرح مبلغ پیشنهادی برای هرگروه جهادی 30 هزار تومان ومبلغ پیشنهادی برای هر صندوق 50 هزار تومان اعلام شده است.

کد خبر 1051226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha