۷ هزار بسته معیشتی در قائم‌شهر توزیع می‌شود/امام حسن مجتبی(ع)، بهترین الگو برای کمک‌های مومنانه

خادم از توزیع ۷ هزار بسته معیشتی در قائم‌شهر همزمان با ایام ولادت امام حسن مجتبی(ع) خبر داد.

«علی خادم» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرستان ساری، با تبریک ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: امروز به برکت ماه مبارک رمضان، رزمایش سراسری کمک مومنانه را آغاز می‌کنیم و این نهضت همچنان ادامه خواهد داشت.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر تصریح کرد: این کار خداپسندانه ابلاغ مستقیم رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بوده و ما تاکنون هزاران بسته کمک معیشتی مواد غذایی بین نیازمندان در قائم‌شهر توزیع کرده‌ایم.

 

وی خاطرنشان کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش همدلی و مواسات و کمک به اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه با هدف محرومیت زدایی، ۷ هزار بسته معیشتی در روز سه شنبه هفتم اردیبهشت ساعت ۱۴بعدازظهر در بین جامعه هدف شناسایی شده در سطح شهرستان، توزیع خواهد شد.
 

این مسئول ضمن قدردانی از مردم فهیم و نوع دوست قائم‌شهر، ادارات و نهادها ،گروه های جهادی، پایگاه های بسیج، خیرین خداشناس به دلیل حمایت های خالصانه از اجرای این کار خداپسندانه اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک تعداد ۲۶ هزار وعده غذای گرم به خانواده‌های نیازمند به همت بسیج سازندگی توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج توزیع شد.
 

خادم ادامه داد: اکنون در آستانۀ ولادت باسعادت امام حسن مجتبی (ع)، رزمایش‌های کمک‌های مومنانه مواسات و همدلی برای کمک به نیازمندان و محرومان در اقصی نقاط استان آغاز شده است که کارکرد‌های بی بدیل آن در تقویت تعاون و همکاری و مسئولیت پذیری و انسجام اجتماعی و استحکام بنیان خانواده و کاهش فقر و هم نوایی فراگیر با نیازمندان جامعه، انکار ناپذیر است.

 

وی گفت: بی تردید حصول این دستاورد مهم و بسط و گسترش کارکرد‌های معرفتی کمک‌های مومنانه در جامعه اسلامی، منبعث از مکتب اهل بیت (ع) است که شاخصه‌های کلیدی این مسأله را می‌توان در سیره و سبک زندگی امام مجتبی (ع)، به عنوان اسوۀ انفاق و ایثار و کرامت مشاهده کرد.

 

کد خبر 1051233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha