تلاش مدافعان سلامت در عرصه مبارزه با ویروس کرونا ستودنی است

حجت‌الاسلام مهدوی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت دومین شهیده مدافع سلامت شهرستان اندیمشک گفت: تلاش مدافعان سلامت در عرصه مبارزه با ویروس کرونا ستودنی است.

«حجت‌الاسلام سید ولی‌الله مهدوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، شهادت «فریده صادقی‌مقدم» دومین شهیده مدافع سلامت شهرستان اندیمشک را تسلیت گفت و اظهار کرد: سلامت و حفظ آن از نیازهای اولیه جوامع انسانی است و تا بالاترین ابعاد رشد و تعالی جسمی و روحی انسان را در بر می‌گیرد.

 

امام جمعه موقت اندیمشک افزود: بنا بر مبانی ارزشی اسلام هر تلاشی که در زمینه صحت و تندرستی انسان انجام شود، تلاشی مقدس به حساب می‌آید و ما می‌توانیم این فعالیت‌ها و تلاش‌ها را مصداق روشنی از اعمال صالح و عبادات ثمربخش بدانیم و آنها را از مصادیق روشن اعمال صالح و عبادات قلمداد کنیم.

 

وی تلاش مدافعان سلامت را در عرصه مبارزه با ویروس کرونا ستودنی دانست و اذعان کرد: جهادی که توسط جامعه پزشکی و پرستاری در سراسر کشور رقم خورده، مثال‌زدنی است.

 

حجت‌الاسلام مهدوی تصریح کرد: ما در عرصه مبارزه با ویروس کرونا شهدای گرانقدری را تقدیم کرده‌ایم که این شهدا با ایثار جان خود، عالی‌ترین جلوه‌های مسیر حیات دنیوی و اخروی را نزد پروردگار طی کرده‌اند.

 

وی با بیان اینکه شهدای مدافع سلامت با تمام وجود، هستی خود را ارزانی حفظ سلامت هم‌نوعان خود کردند و جاودانگی اخروی را برای خودشان به ارمغان آوردند عنوان کرد: رشادت‌ها و ایثارگری‌های جامعه پزشکی، مدافعان سلامت و پرستاران در عرصه مبارزه با ویروس کرونا در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

 

امام جمعه موقت اندیمشک بیان کرد: تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی‌های مدافعان سلامت همچون مدال زرینی بر سینه جامعه پزشکی و پرستاری ما در طول تاریخ این مرز و بوم خواهد بود و یاد و خاطره حضور مجاهدانه این قشر در دوران دفاع مقدس و کمک‌رسانی به رزمندگان اسلام را در خاطره‌ها زنده می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه همکاری آحاد جامعه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا امری ضروری است یاد آور شد: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ستاد کرونا به تلاش‌ها و زحمات کادر بهداشت و درمان کمک می‌کند.

 

کد خبر 1051236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha