مسئولان حق ندارند از مردم گلایه کنند/همکاری مردم بی‌نظیر است

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس گفت: وقتی ما خودمان را نوکر مردم می دانیم و آمده ایم که خدمت کنیم پس حق نداریم گلایه کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان، زهرا شیخی مبارکه، سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس در ارتباط تلفنی با برنامه «صبح و گفتگو» اظهارکرد: از آنجایی که سلامت مردم اولویت و خط قرمز ماست لذا برای رسیدن به اهداف عالیه نظام سلامت باید تلاش های شبکه بهداشت را ببینیم و هر کاری که از دستمان برمی آید برایشان انجام دهیم.

وی افزود: وقتی ما خودمان را نوکر مردم می دانیم و آمده ایم که خدمت کنیم پس حق نداریم گلایه کنیم البته درست است که گلایه هایی که از سوی دولت یا مجلس مطرح می شود در جهت بهبود عملکرد است اما حد و حدودی دارد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه مردم و مدافعان سلامت که حسابشان از دولت و مسئولان اجرایی جداست، بیشترین توان را در این قضیه گذاشتند، گفت: نمی توان موفقیت های بزرگ کشورمان در زمینه کرونا را به اسم یک سازمان یا وزارتخانه یا وزیر و نماینده مجلس خاص بدانیم بلکه همه در این موفقیت ها سهیم و شریک هستند.

شیخی مبارکه با اشاره به اینکه خبرهای بد کرونایی در این روزها بیشتر از خبرهای خوب برجسته می شود، گفت: ما در زمینه تولید واکسن کرونا در داخل موفقیت های زیادی کسب کردیم و نقش مجلس گرچه در این قضیه به ظاهر کمرنگ بوده اما بسیار موثر عمل کرد زیرا در زمانی که تولید واکسن داخلی معطل مانده بود و نگاه مسئولان به واردات بود مجلس ورود کرد.

این نماینده مجلس همدلی مردم در این روزهایی کرونایی را یک دستاورد بزرگ و مهم دانست و اظهارکرد: رسانه ملی نیز نقش بسیار مهم و موثری در آموزش و فرهنگ سازی در این ایام داشت و اگر توصیه ها و تذکرات و تلنگرهای رسانه ملی نبود الان همین وضعیت را هم نداشتیم.

کد خبر 1051237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha