توزیع ۱۴۰ بسته غذایی بین نیازمندان در سالروز ولادت امام حسن(ع)

مهدوی از توزیع ۱۴۰ بسته غذایی بین نیازمندان شهرستان آستارا در سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) خبر داد.

«جمشید مهدوی» دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: در سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) ۱۴۰ بسته غذایی شامل برنج، روغن، گوشت، ماکارونی و حبوبات تهیه و بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا در شهرستان آستارا توزیع می شود.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا با بیان اینکه این اقدام ارزشمند و خداپسندانه در قالب پویش«رزمایش همدلی و کمک مومنانه» اجرا می شود، افزود: خیران و مردم آستارا جهت سهیم شدن در این پویش می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی را به مرکز نیکوکاری افق تحویل دهند.

 

وی تصریح کرد: خیرانی که تمایل به مشارکت در قالب این پویش دارند می توانند کمک ‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۰۹۴۲۲ نزد بانک ملی واریز کنند و بی شک بدون حضور پر مهر خیران تهیه بسته های غذایی و توزیع آن بین نیازمندان به ثمر نمی رسد.

 

مهدوی گفت: پویش«رزمایش همدلی و کمک مومنانه» به همت اداره وقاف و امور خیریه آستارا و با مشارکت افق نیکوکاری سلام و شورای خیریه امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) شهرستان برگزار می شود.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا خاطرنشان کرد: مردم و خیران آستارایی همواره در کارهای خیر و خداپسندانه پیشگام بوده اند و در این پویش نیز صحنه های به یادماندنی در کمک به همنوعان در ماه ضیافت الهی خلق می کنند.

کد خبر 1051247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha