علت انفجار منزل مسکونی در جهرم در دست بررسی است

شفیعیان از بررسی علت انفجار حادثه یک منزل مسکونی در جهرم خبر داد و از مردم خواست از هرگونه حدس، گمان و شایعه در این زمینه پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (سه شنبه ۷ اردیبهشت) ضمن تسلیت به خانواده جان باختگان و آرزوی شفای عاجل برای مصدومین حادثه انفجار منزل مسکونی در جهرم، گفت: در اولین لحظات وقوع حادثه، تمامی نیروهای امدادی و درمانی، انتظامی و امنیتی، سپاه و بسیج، دادگستری و شهرداری، آبفا و یارد منطقه ۵ عملیات انتقال گاز و سایر سازمان ها در محل حاضر شدند که مراتب تشکر خود را از زحمات تمامی این عزیزان ابراز می دارم. 

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم افزود: از صبح روز گذشته کارشناسان مربوطه از استان در محل حضور یافته و تحقیقات جهت علت حادثه شروع شده که این تحقیقات و بررسی میدانی، امروز سه شنبه نیز ادامه دارد.

 

 نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم در خصوص حادثه اخیر از مردم  تقاضا کرد از هر گونه پیش داوری و بیان حدس و گمان در این خصوص تا اعلام رسمی علت حادثه، جداً خودداری شود.

 

به گزارش شبستان، وقوع انفجار در یک منزل مسکونی در شهرک «انقلاب» شهرستان جهرم که در روز یکشنبه رخ داد، منجر به کشته شدن سه نفر و مصدوم شدن پنج نفر شد.

 

این حادثه علاوه بر تخریب منزل مجاور، به ساختمان های اطراف و خودروهای پارک شده در خیابان نیز آسیب وارد کرده است.

 

کد خبر 1051292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha