لزوم استقرار بالگرد اورژانس به صورت دائم در استان ایلام

استاندار ایلام بر لزوم استقرار بالگرد اورژانس به صورت دائم در استان ایلام تاکید کرد و ه خواستار تزریق اعتبارات لازم برای تکمیل طرح های حوزه اربعین به ویژه پایانه برکت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «محمد نوذری» ظهر امروز سه شنبه در دیدار با رئیس اورژانس کشور، با تقدیر از نگاه ویژه اورژانس کشور به استان به ویژه به دلیل حمایت‌های خوب در این شرایط کرونایی، اظهار کرد: استان ایلام به دلیل ویژگی‌های خاص طبیعی و حادثه خیز بودن نیازمند توجه ویژه در حوزه مدیریت بحران و کنترل و مدیریت بلایای طبیعی است و در این زمینه نقش دستگاه‌های امداد رسان حیاتی تلقی می‌شود.


وی در ادامه با اشاره به صعب العبور بودن برخی مناطق استان خواستار استقرار بالگرد اورژانس به طور دائم در استان شد و گفت: همچنین لازم است پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای استان تجهیز شوند و در این زمینه نیازمند اختصاص آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به اندازه لازم هستیم.

 

استاندار ایلام همچنین در دیدار با امانی رئیس سازمان راهداری کشور ضمن تشکر از تلاش های ارزنده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خواستار رفع نقاط حادثه خیز و ایمن سازی محورهای شریانی و روکش آسفالت راههای شریانی، اصلی و فرعی استان شد و گفت: این مهم با مشارکت ۴۰ درصدی استان و ۶۰ درصدی سازمان راهداری کشور صورت می پذیرد و ما آماده همکاری کامل در این زمینه هستیم.

 


نوذری در ادامه خواستار تزریق اعتبارات لازم برای تکمیل طرح های حوزه اربعین به ویژه پایانه برکت شد و گفت: تامین اعتبار پروژه های نیمه تمام یکی از مهم ترین مطالبات استان است و امیدواریم در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز شاهد این اتفاق مهم باشیم.

 

وی افزود: همچنین در خصوص بهسازی راههای روستایی نیازمند توجه ویژه سازمان راهداری کشور هستیم.

 

 
گفتنی است در این نشست مقرر شد در آینده‌ی نزدیک بالگرد اورژانس مجدد به صورت دائم در استان مستقر گردد و همچنین ضمن تجهیز پایگاه‌های امداد جاده‌ای استان، در خصوص اختصاص آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به استان اقدام لازم نیز صورت گیرد.

 

 

 

کد خبر 1051304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha