مرگ ۱۳ بیمار کرونایی در لرستان/ تاکنون ۱۰۲ هزار و ۶۶۹ نفر مبتلا شده اند

کوشکی با اشاره اینکه تاکنون ۱۰۲ هزار و ۶۶۹ لرستانی به بیماری کرونا مبتلا شده اند، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ بیمار کرونا مثبت دیگر جان خود را از دست داده اند.

»مریم کوشکی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهارداشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 319 هزار و 802نمونه به آزمایشگاه‌ها ارسال شده است.

 

 

 

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه  تاکنون نتیجه 316 هزار و490نمونه اعلام  شده است، افزود: از این تعداد  نتیجه 213هزار و 821نمونه منفی اعلام شده است.

 

کوشکی با اشاره به  ابتلای ۷۷۳ مورد جدید ابتلا به بیماری کرونا در استان لرستان طی 24 ساعت گذشته، بیان کرد: آمار مبتلایان به کرونا در لرستان طی 24 ساعت گذشته در استان لرستان به 102 هزار و 669 نفر افزایش یافته است که تا قبل از آن آمار مبتلایان  101هزار  و 896 نفر بوده است.

 

ثبت 13 فوتی  کرونا طی 24 ساعت گذشته در لرستان

 

کوشکی با اشاره به ثبت 13 فوتی جدید در لرستان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا، گفت: تاکنون یک هزار و 633نفر بر اثر مبتلا شدن به این ویروس جان خود را از دست داده اند..

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان یادآور شد: هم اکنون نیز یک هزار و 195 نفر مشکوک و مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های لرستان بستری هستند.

 

وی با اشاره به وضعیت بحرانی جامعه در پی شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از حضور در اجتماعات مهم ترین گام در کنترل بیماری کروناست.

کد خبر 1051319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha