مناجات خوانی قرآن کریم در مساجد استان زنجان

به مناسبت ماه مبارک رمضان مراسم مناجات خوانی و جزء خوانی قرآن کریم در برخی از مساجد استان زنجان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، ویژه برنامه مناجات خوانی به مناسبت ماه مبارک رمضان همراه با قرائت قرآن توسط برادر سید یوسف موسوی، سخنرانی حاج آقای ناصر و مناجات خوانی برادر حاج مهدی رسولی در محل مسجد ولیعصر(عج) با حضور روزه داران برگزار می شود.

برگزاری‌ نشست‌ روشنگری ‌با موضوع مشارکت ‌حداکثری ‌درانتخابات‌ ‌با سخنرانی ‌برادرحیدری در مسجد جواد الائمه ‌(ع) پونک برگزار می شود.

 

همچنین مراسم جزء خوانی قرآن کریم همه روزه در ماه مبارک رمضان با حضور روزه داران و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

در مسجد غریبیه زنجان به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع)، کریم اهل بیت(ع)، ویژه برنامه جشنی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و بسته های فرهنگی و پذیرایی جهت توزیع در این مراسم توسط بچه های مسجد تهیه می شود.

 

همچنین محفل انس با قرآن با ترتیل جزء خوانی قرآن با تعداد محدود و رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد قمربنی هاشم زنجان برگزار می شود.

مراسم جزء خوانی قرآن کریم در طول ماه مبارک رمضان با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد صاحب الزمان (عج) شناط ابهر نیز با حضور روزه داران دایر است.

 

کد خبر 1051338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha