ضرورت تخصیص اعتبار لازم جهت احداث شبکه فاضلاب مناطق آبادان

مهرانفر با بیان اینکه احداث شبکه فاضلاب در مناطق آبادان نیازمند تخصیص اعتبار است گفت: متاسفانه برخی مناطق این شهرستان فاقد شبکه فاضلاب هستند و که نیاز است اعتباری برای این امر اختصاص داده شود.

«مصطفی مهرانفر» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با بیان اینکه احداث شبکه فاضلاب نیازمند تخصیص اعتبار است اظهار کرد: متاسفانه برخی مناطق در شهرستان آبادان از جمله کوی ملت، فاقد شبکه فاضلاب هستند و تنها راه رسیدگی به بالازدگی فاضلاب در این مناطق، اختصاص اعتبارات لازم برای احداث شبکه فاضلاب است‌.

 

مدیر آبفا منطقه آبادان از تخصیص اعتباراتی برای احداث شبکه فاضلاب در برخی از مناطق این شهرستان خبر داد و افزود: پیگیر های لازم طبق روال اداری انجام شده و قرار است اعتباراتی در این زمینه به مجری طرح که شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان است تخصیص داده شود.

 

وی عدم وجود دستگاه دفع فاضلاب را یکی از علت های دیگر عدم جمع آوری فاضلاب از سطح خیابان ها دانست و تصریح کرد: ساکنان این منطقه از پرداخت حق دفع فاضلاب معاف هستند اما اگر تخلفی صورت گرفته و به موجب آن مبلغی بابت این موضوع از آن ها دریافت شده قابل بررسی و عودت خواهد بود.

 

مهرانفر به رفع پس زدگی فاضلاب در ذوالفقار ۷۹ طی روز گذشته اشاره کرد و گفت: این مشکل در منطقه مسکن مهر آبادان هم تا فردا رفع خواهد شد‌.

 

وی با اشاره به سرقت درب منهول های فاضلاب در برخی از نقاط سطح شهرستان آبادان بیان کرد: پیش از این جنس درب منهول ها فلزی بود که برای جلوگیری از سرقت و عدم بروز حوادث آنها را تعویض و جنس پلی اتیلن، جایگزین فلز کردیم، اما متاسفانه باز هم شاهد سرقت درب منهول های فاضلاب هستیم.

 

مدیر آبفا منطقه آبادان خواستار فرهنگ سازی از سوی رسانه ها شد و تاکید کرد: در راستای جلوگیری از سرقت درب منهول های فاضلاب فرهنگ سازی همگانی را می طلبد و رسانه ها نیز نقش مهم و محوری را می توانند در این زمینه ایفا کنند.

 

کد خبر 1051411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha