حمایت از فرزندان ایتام و محسنین در ماه رمضان به صورت غیرحضوری

اهرابی گفت: علاقمندان به حمایت از فرزندان ایتام و محسنین می‌توانند با ارسال عدد ۰۱۳ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ و یا با ورود به سایت ekram.emdad.ir در این کار خداپسندانه مشارکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «عباس اهرابی» امروز(سه‌شنبه، 7 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران اظهارداشت: علاقمندان به حمایت از فرزندان ایتام و محسنین می‌توانند با ارسال عدد 013 به سامانه پیامکی 30003333 و یا با ورود به سایت ekram.emdad.ir در این کار خداپسندانه مشارکت کنند.

 

مدیرکل کمیته امداد گیلان تأمین سبد کالا و اطعام مهدوی، حامی‌یابی برای فرزندان ایتام و محسنین، و دریافت کفارات و زکات فطریه و توزیع آن بین نیازمندان را برنامه این نهاد در ایام ماه مبارک رمضان اعلام کرد و افزود: نیکوکاران و خیران استان گیلان همواره در جهت کمک به محرومان و نیازمندان پیشقدم بوده و کارهای عظیمی انجام داده‌اند.

 

اهرابی راه‌های کمک به نیازمندان، ایتام و فرزندان محسنین توسط خیران نیک‌اندیش را برشمرد و با بیان اینکه به جهت شیوع کرونا شیوه‌های غیرحضوری متعددی برای این امر تدارک دیده شده است تصریح کرد: علاقمندان به حمایت از فرزندان ایتام و محسنین می‌توانند با ارسال 013 به سامانه پیامکی 30003333 و یا با ورود به سایت ekram.emdad.ir در این کار خداپسندانه مشارکت کنند.

 

وی مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در سطح استان برای شرکت در طرح اکرام ایتام و حمایت مادی و معنوی از آنان را هم مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: با وجود اینکه بیشتر از یک سال از شیوع ویروس کرونا می‌گذرد و مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه وجود دارد اما خیران و نیکوکاران همچنان به حمایت‌های خود ادامه می‌دهند. 

 

مدیرکل کمیته امداد گیلان به دیگر راه‌هایی که مردم و خیران می‌توانند از طریق آن کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند را هم برشمرد و اذعان کرد: نیکوکاران می‌توانند بدون مراجعه حضوری، نذورات و کمک‌های نقدی خود را از طریق کد دستوری *8877*13#، شماره حساب 0109352176004 و شماره کارت 6037991899957678 واریز کنند.

 

اهرابی با تاکید بر اینکه کمک‌های مردمی در اسرع وقت به دست نیازمندان استان گیلان می‌رسد خاطرنشان کرد: از سال گذشته پویش ایران مهربان در دستور کار نهاد کمیته امداد قرار گرفته تا با اجرای آن در سال 1400 دیگر هیچ فرزند یتیمی بدون حامی نباشد و امیدواریم در این حوزه هم باردیگر شاهد حضور چشمگیر خیران نیک‌اندیش به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان باشیم.

 

مدیرکل کمیته امداد گیلان از دیگر خدماتی که علاوه بر کمک‌های نقدی و کالایی در مراکز نیکوکاری به محرومان ارائه می‌شود را برشمرد و در همین زمینه خاطرنشان کرد: خدمات پزشکی، سبد کالا، معیشتی، مسکن، درمان، اشتغال، خدمات فرهنگی و دادن جهیزیه از جمله برخی از اقدامات مراکز نیکوکاری برای حمایت از نیازمندان است.

 

کد خبر 1051460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha