باید مدیریت الهی و جهادی داشته باشیم

سلیمانی دشتکی گفت: باید تخصص و واقع گرایی را از سیاسی کاری جدا کنیم و مدیریت مان الهی و جهادی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، جمعی از نمایندگان احزاب اصولگرای خوزستان عصر امروز (سه شنبه ۷ اردیبهشت) با استاندار خوزستان دیدار و گفتگو کردند. 

 

«قاسم سلیمانی دشتکی» در این نشست اظهار کرد: باید هماهنگی بیشتری بین احزاب باشد، به صورتی که خانه احزاب در اختیار هر گروه و دسته ای قرار گیرد باید در عین وجود اختلاف نظر سیاسی اما خانه احزاب در خدمت و اختیار همه احزاب قانونی باشد. 

 

استاندار خوزستان افزود: همچنان‌که من هم قطعا دیدگاه و سلیقه سیاسی خود را دارم اما به عنوان استاندار خوزستان مسئولیت دارم نگاهی فراگیر داشته باشم و در اجرای کارها نگاه سیاسی را کنار گذاشته و خدمتگزار همه مردم باشم.  

 

وی تصریح کرد: هر چه مشارکت بیشتری در انتخابات داشته باشیم امنیت و عزت ما بیشتر می‌شود و جایگاه ما در سطح بین المللی مستحکم‌تر خواهد بود.

 

سلیمانی دشتکی با تاکید بر اینکه باید تخصص و واقع گرایی را از سیاسی کاری جدا کنیم و مدیریت مان الهی و جهادی باشد یاد آور شد: من نیز سعی کردم در انتصاباتی که داشتم به جوانان توجه بیشتری کنم.

 

در این نشست نمایندگان احزاب اصولگرا به بیان دیدگاه های خود در زمینه برگزاری باشکوه انتخابات پیش رو و همچنین مسائل کلان استان پرداختند. 

 

کد خبر 1051476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha