اهدای خون خادمیاران رضوی در خراسان جنوبی به نیابت از امام مهربانی ها

دبیر کانون های خدمت رضوی در خراسان‌ جنوبی از اهدای خون خادمیاران رضوی در استان به نیابت از امام مهربانی ها همزمان با میلاد کریم اهل‌بیت (ع) خبر داد.

«محمد علی ابراهیمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با اشاره به شرایط بیماری کرونا و نیاز مراکز درمانی به خون و فرآورده‌های آن، اظهار کرد: اهدا خون اقدامی خداپسندانه و صدقه جاریه است که ثواب فراوان دنیوی و اخروی برای فرد اهداکننده به دنبال دارد.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی در خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه یکی از اقدامات بسیار کریمانه در ماه میارک رمضان، نذر خون است، گفت: به مناسبت سالروز میلاد امام حسن مجتبی کریم اهل‌بیت (ع) خادمیاران رضوی در این امر خداپسندانه پیش قدم شدند تا بتوانند زندگی یک بیمار نیازمند به خون را نجات دهند.

 

ابراهیمی با تأکید بر اینکه اهدای خون هیچ منافاتی با ماه مبارک رمضان ندارد و مشکلی هم برای روزه داران ایجاد نمی‌شود، ادامه داد: برنامه نذر خون کریمانه خادمیاران رضوی در شبهای هفتم و هشتم اردیبهشت ماه از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۴ با حضور در پایگاه انتقال خون میدان جانبازان بیرجند به نیابت از امام مهربانی‌ها در حال اجرا است.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و نگرانی مردم از مبتلا شدن به این بیماری لازم به ذکر است که کلیه مراحل اهدا خون در محیطی کاملا استریل و ضد عفونی شده برای هر فرد انجام می شود.

کد خبر 1051541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha