حرکت های مردمی با روحیه جهادی در شرایط کرونای جای امیدواری دارد

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وحدت و همگرایی مردم در بحث مواسات در شرایط کرونایی گفت: این روزها شاهد حرکت هایی مردمی با روحیه جهادی در جامعه هستیم که جای امیدواری دارد.

 

علی حدادی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان درباره مهمترین اقدامات برای عبور کشور از این شرایط کرونایی گفت: مهمترین موضوع به این بر می گردد که افراد خودشان رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی را داشته باشند و وظیفه دیگر متوجه دولتمردان است که در مجموع اقدامات شان به فکر مردم باشند.

 

 

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این ویروس منحوس کرونا به هیچ کس رحم نمی کند، مسئولان وظیفه دارند که بحث تولید و واردات را به طور جدی پیگیری کنند که واکسیناسیون اصل مهمی است که باید مورد پیگیری قرار گیرد.

 

وی ادامه داد: برخی از مسئولان و دولتمردان توصیه هایی را به مردم دارند اما بعد از مدتی متوجه می شویم که خودشان آن توصیه ها را نقض می کنند و نمونه آن بحث سفرهای نوروزی بود که چه بسا اگر در ایام تعطیلات سخت گیری ها را داشتیم الان این مشکلات را نداشتیم.

 

نماینده ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله که امروز جامعه در مورد آن دغدغه دارد، بحث معیشت مردم است که در پی تعطیلی برخی از مشاغل ایجاد شده است. تعطیلات اصناف زندگی و معیشت مردم را تحت تاثیر قرار داده است و بهتر است برای این افراد فکری اساسی شود.

 

وی اضافه کرد: حاکمیت وظیفه دارد به جامعه ای که در بخش کرونا آسیب دیده است، توجه کند؛ تسهیلات در اختیار آنها قرار دهند و توجهات لازم را داشته باشند.

 

حدادی تصریح کرد: مسئله ای که در بحث کرونا بسیار اهمیت دارد، وحدت و همفکری و انسجام در راستای مواسات است. مردم خودشان پای کار آمده اند که به فکر همسایه و همشهری خودشان باشند. حرکت های مردمی با روحیه جهادی را بسیار می بینیم و این جای امیدواری دارد.

 

کد خبر 1051562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha