کهگیلویه و بویراحمد در بخش های بیمارستانی دچار عقب ماندگی است

جان بابایی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش های بیمارستانی دچار عقب ماندگی بوده و تلاش می شود تا در رفع نواقص و کمبودها کمک خوبی انجام گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، صد و سی و سومین نشست ستاد استانی مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (۸ اردیبهشت ماه) با حضور دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت و درمان در سالن دولت برگزار شد.

 

«قاسم جان بابایی» در این نشست با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد در شرایط مطلوبی از نظر مدیریت پیک کرونا  قرار دارد، گفت: بیمارستان های استان با ظرفیت حداکثری در حال خدمات دهی به بیماران کرونایی هستند.

 

معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه در بیمارستان شهید جلیل بالغ بر ۴۰۰ بیمار مبتلا به کووید خدمات درمانی دریافت می کنند، ابراز داشت: کهگیلویه و بویراحمد به نسبت کشوری بیشترین بستری، کمترین مرگ و میر و از درصد پایین کشندگی در میانگین کشوری برخوردار بوده که این دستاوردها ناشی از مدیریت و تصمیم گیری صحیح است. 

 

وی یادآور شد: استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش های بیمارستانی دچار عقب ماندگی بوده و تلاش می شود تا در رفع نواقص و کمبودها کمک خوبی انجام گیرد.

 

جان بابایی به کمبود پرسنل در بخش های تخصصی اشاره و از پیگیری این موضوع خبر داد و گفت: بیمارستان نرگسی دستگاه رادیولوژی پرتابل نیاز دارد و ضرورت دارد در این رابطه تلاش هایی صورت پذیرد.

 
معاون درمان وزارت بهداشت به توسعه غیر متوازن بیمارستانی در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: تلاش می شود فاز دوم بیمارستان دهدشت وارد مدار و بیمارستان لنده از تجهیزات رادیو تراپی و سایر نیازها برخوردار شود.
 
 
وی همچنین از افزایش سهمیه واکسیناسیون کرونا با توجه به وقوع زلزله سی سخت در استان خبر داد.
کد خبر 1051572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha