پیش بینی برداشت ۲۶۰ هزار تن گندم از اراضی ایلام

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی ایلام با اشاره به آغاز برداشت برخی محصولات کشاورزی در استان، گفـت: برداشت ۲۶۰ هزار تن گندم در اراضی ایلام پیش‌بینی می‌شود.

«حشمت زرین جوب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خبرگزاری شبستان در ایلام از پیش بینی برداشت ۲۶۰ هزار تن گندم از اراضی کشاورزی استان خبر داد و   اظهار کرد: از این میزان ۲۲۰ هزار تن به مراکز خرید در استان تحویل داده می‌شود.

 


وی با بیان اینکه برداشت برخی محصولات کشاورزی از سطح اراضی استان آغاز شده است، گفت: با توجه به کاهش بارش‌ها در ماه‌های گذشته پیش بینی می‌شود شاهد کاهش برداشت ۱۰۰ هزار تن گندم در استان باشیم.


زرین جوب افزود: بیشترین میزان تولید گندم در استان ایلام مربوط به شهرستان دهلران است و تاکنون ۱۲ هزار تن محصول، توسط کشاورزان شهرستان دهلران تحویل مراکز خرید داده شده است.

 

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی ایلام خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم با اتحادیه کمباین داران استان‌های فارس، همدان و... انجام شده تا علاوه بر ۱۵۰ دستگاه کمباین بومی استان، کمباین‌هایی از سایر استان‌ها عملیات برداشت غلات و دانه‌های روغنی در استان را انجام دهند.

کد خبر 1051590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha